پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام من در رابطه جنسی با همسرم دچار مشکل هستم الان حدود 5 ماه از ازدواجمان میگذرد ولی هنوز موفق به رابطه جنسی با همسرم نشده ام.البته حدود سه ماه همسرم آخر هفته ها پیشم بود چون دانشجو شهرستان بود. تمایلی به ایجاد رابطه نداشتم.یک دلیلش شاید حساسیت بیش از اندازه من نسبت به غسل کردن ونجس پاکی بود.یک دلیلش شاید عدم شناخت کافی نسبت به این مساله و حساسیت من نسبت به اینکه تجربه رابطه اول برای همسرم مطلوب باشد.در هر صورت ما چند بار این رابطه را انجام دادیم اما موفقیت آمیز نبود اولا همسرم 50-60 درصد آمادگی پیدا می کرد و مساله اصلی این بود که من خوب تحریک نمیشدم که دخول صورت بگیر(آلت تناسلی به اندازه کافی بلند نمی شد) برای اینکه من به اندازه کافی تحریک شوم چه باید کرد؟ برای همسرم چطور؟لطفا در ارتباط بهبود این رابطه منبع یا کتابی معرفی کنید

به احتمال زياد همه مشكلات شما حول محور اضطراب وسواس فكري و عملي شما مي گردد حساسيت بيش از اندازه شما نسبت به غسل و نجس و پاكي چيزي جز وسواس نيست و همچنين حساسيت شما به مطلوبيت رابطه اول چيزي جز كمال گرايي منفي نيست كمال گرايي منفي يكي از ويژگي هاي افراد مبتلا به وسواس فكري مي باشد بي شك براي نيل به يك رابطه جنسي طبيعي راهي جز حل ريشه اي مشكل خود از طريق درمان وسواس احتمالي تان نداريد.
وسواس ريشه در اضطراب بالاي فرد دارد و همان طور كه مي دانيد اضطراب نقش موثري در كژكاري جنسي از جمله اختلال در نعوظ دارد با اين سطح اضطراب نعوظ و ساير كنش هاي جنسي شما دچار مشكل مي گردد اضطراب شما آن قدر بالاست كه بيش از ان که بر محرك هاي جنسي تمركز نماييد بر موضوعات و افكار اضطراب زا متمركز مي گرديد.
به احتمال زياد همسر شما مشكل خاصي ندارد و اگر شما به درمان تخصصي اضطراب و وسواس خود بپردازيد با كمي دست ورزي و تحريك نقاط حساس همسرتان از جمله نوك سينه ها مالش الت تناسلي با دهانه رحم مي توانيد ايشان را به ارگاسم (اوج لذت جنسي ) برسانید ارامش و نشاط شما در هنگام رابطه جنسي سهم به سزايي در ارگاسم همسرتان دارد.
نكات و شيوه هاي روابط جنسي در برخي سايت نسبتا معتبر از جمله سايت تنظيم خانواده امده است نمایید. برای دسترسی آسان می توانید واژه "تنظیم خانواده" را در گوگل جستجو نمایید. نشانی این سایت ها عبارت اند از:
www.tanzimekhanevadeh.ir
www.asheghi4u.blogsky.com
توصيه مي شود در اسرع وقت به يك روانپزشك مراجعه نماييد تا از طريق يك دارو درماني موقت به يك سطح نيمه مطلوب روحي رواني برسيد.
همچنين براي حل تخصصي مشكل نعوظ و يا مشاوره در زمينه هاي نكات ريز روابط جنسي و ... مراجعه به يك متخصص كليه و مجاري ادراري بسيار موثر است.
متخصص كليه مي تواند همچنين به تجويز داروهاي براي تهييج جنسي (با كمترين عوارض جانبي ) بپردازد شايان ذكر است كه متخصصان زنان و زايمان نيز اطلاعات خوبي در زمينه راه كارهای بهينه سازي روابط جنسي دارند.