پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

من جواني هستم21 ساله من تصميم ميگيرم و بعد از مدتي به كار قبلي برميگردم مثلا بيشترين مدت كه ترك كردم 38 روز بود

ترك خود ارضايي چيزي جز همين كاري كه انجام داده ايد نيست .بسيار طبيعي به نظر مي رسد كه فرد خواهان ترك كامل
خود ارضايي به يكباره بر عادت شوم چند ساله يا چند ماهه چیره نيايد.
لغزش هاي هر از گاهي در هر ترك اعتياد يا عادتي وجود دارد . فرد نبايد با هر لغزش و تكرار ناخواسته رفتار مورد ترك ،بر خود بياشوبد و خود را شكست خورده تلقي كند .
38 روز ترك خود ارضايي نمره اي كم تر از 20 در كارنامه ترك شما درج نمي كند. بايد به جاي پر رنگ كردن ناكامي تان پس از ترك 38 روزه تان به پر رنگ كردن اين كامروايي نسبتا طولاني تان بپردازيد. كسي كه مي تواند 38 روز از عهده ترك يك عادت ناپسند بر آيد، قطعا توانمندي لازم براي ترك كامل را دارد.
متاسفانه در ميان مراجعان ما افراد موفقي مانند شما پيدا مي شوند كه بي دليل موفقيت خود را زير سوال مي برند. به راحتي
مي توانستيد بعد از لغزش ناخواسته خود ،بعد از 38 روز باز اميد خود را از دست ندهيد . بار ديگر براي شكستن ركورد جديدتان تلاش نماييد.
از نظر ما روانشناسان اگر كسي 2 بار خود ارضايي در روز را به يك بار در روز كاهش دهد، شايسته تحسين و تشويق مي باشد. هر گونه طولاني كردن فاصله بين دو وهله خود ارضايي حتي اگر به ميزان يك ساعت باشد، نبايد از چشمان منصف و واقع بين شما دور بماند. به خود بياييد . به جاي پيش بيني منفي نسبت به آينده ترك خود ارضايي تان، به واقع بيني نسبت به گذشته پر افتخارتان بپردازيد .
توصيه مي شود چشمان خود را نسبت به عوارض و پيامدهاي بسيار منفي خودارضايي بترسانيد . با لذت زدايي از لذت هاي نامشروع خود ارضايي به انزجار درماني و اشمئزاز درماني نسبت به خود ارضايي اقدام نماييد.
راهكارهاي ترك خودارضايي در سايت پاسخگو امده است . مي توانيد با ديدي خريدارانه تر به انجام تک تک راهکارها بپردازید.