در این جلسه مسائل و موارد مربوط به بخش پاسخگویی آنلاین مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، جلسه داخلی بخش پاسخگویی آنلاین (برخط) که یکی از زیرمجموعه های گروه پاسخگویی اینترنتی است برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی سجادی «مدیر بخش پاسخگویی آنلاین» در ابتدای جلسه نکات و تذکرات لازم را به کارشناسان پاسخگوی در این بخش ارائه کرد.

وی آمار متوسط پاسخگویی ماهانه در این بخش را بیش از 40 هزار گفتگو اعلام کرد و افزود: به طور میانگین در هر گفتگوی زنده به سه سوال پاسخ داده می شود که با توجه به این ماهانه به بیش از 120 هزار سوال در بخش آنلاین پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به کاهش ساعت کاری پاسخگویی، این موضوع را یکی از مشکلات جدی در این بخش اعلام کرد و افزود: با توجه به راحتی کاربران در بخش پاسخگویی آنلاین و ساعات پاسخگویی، تقاضای سوال در این بخش روز به روز افزایش چشمگیری داشته و متاسفانه در حال حاضر تعداد گفتگوی های زنده ناموفق که بیشتر به خاطر کمبود ساعت کاری بالاتر از گفتگوهای موفق است.

گفتنی است بخش پاسخگویی آنلاین (برخط) به نشانی  www.09640.ir از ساعت 8 صبح تا 24 پاسخگویی مردم عزیز در بخش های قرآن و حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی می باشد.