به همت گروه پاسخگویی مکتوب مرکز ملی پاسخگویی؛
در این جلسه ضمن آشنایی جمعی از فرهنگیان استان قم با راه های پاسخگویی ویژه فرهنگیان، مدعوین با جریان شناسی شبهات و نقشه فرایند پاسخگویی در مرکز آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در این جلسه که با حضور 20 نفر از اداره کل آموزش و پرورش استان قم که شامل معاون پرورشی و فرهنگی استان جناب آقای حمزه ای، همکاران وی و گروه اندیش ورزان این معاونت، برگزار گردید، علاوه بر آشنا سازی مدعوین با مرکز به تبیین اهداف طرح پاسخگویی ویژه فرهنگیان پرداخته شد و انتخاب قم در جلسات اول توجیهی به جهت تاکید مقام معظم رهبری دام ظله مبنی بر نقطه‌ عطف بودن قم در انقلاب اسلامی و مرکز و مادر انقلاب خواندن این شهر و تاکید بر عدم غفلت از مکر دشمن برای تغییر فضای انقلابی قم و روحیه انقلابی و دینی آن، می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حامد ملکی «سرپرست گروه پاسخگویی مکتوب و رسانه مرکز ملی پاسخگویی» در این جلسه با بیان ویژگی های نرم افزار بشری گفت: این جلسه در راستای اجرای طرح پاسخگویی ویژه فرهنگیان که از سال 96 در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در حال اجرا است برگزار گردیده است.

وی به تشریح اپلیکیشن بشری که درگاه ورودی فرهنگیان به این طرح می باشد پرداخت و به طور تفصیلی نرم افزار اندرویدی و تحت وب آن را برای مدعوین تبیین کرد.

در ادامه به برخی نکات و انتقادات و پیشنهادات مهمانان پاسخ داده شد.

لازم به یادآوری است جهت فرآوری و آشنایی بهتر معلمان از فرایند پاسخگویی مرکز، جلسه با توضیحات حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی جزی «مدیر بخش پشتیبانی علمی مرکز» با موضوع جریان شناسی شبهات ادامه پیدا یافت و در آخر دو تن از کارشناسان مرکز به ارائه نقشه پاسخگویی و آشنایی با روش تحلیل سوال و پاسخ پرداختند.

گفتنی است نرم افزار اندرویدی بشری، تولید گروه پاسخگویی مکتوب مرکز ملی پاسخگویی است که ویژه معلمان و مربیان، امامان جماعت مدارس و سایر مؤثران فرهنگی و تبلیغی در مدارس می باشد. در این نرم افزار پاسخ ها به صورت مکتوب، علمی – تحلیلی، با ذکر منابع و توسط کارشناسان متخصص در موضوعات قرآن، حدیث، اخلاق، احکام، مشاوره، اعتقادات و تاریخ ارائه می گردد.

همچنین کارشناسان مرکز ملی با تکیه بر تجربه غنی پاسخگویی و منابع و نرم افزارهای علمی و با در نظر گرفتن ملاحظات و شرائط محیطی مدارس و آموزشگاه ها اقدام به ارائه پاسخ، راهکار و مشاوره های دینی خواهند نمود. این نرم افزار قابل بارگذاری از سایت مرکز ملی پاسخگویی به نشانی pasokhgoo.ir  و کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.boshra/?l=fa می باشد.