با حضور ریاست دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد:
در جلسه ای با حضور ریاست دفتر، مدیران و کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی از تلاش های 12 ساله حجت الاسلام مخدوم قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در این جلسه که به صورت وبیناری و حضوری برگزار شد، از زحمات و تلاش های 12 ساله حجت الاسلام والمسلمین مخدوم قدردانی به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با تکریم و تقدیر از حجت الاسلام مخدوم در طی 12 سال، مدیریت ایشان را همواره با ادب و اخلاق دانست که از اخلاق حرفه‏ای برخوردار بوده است.

وی با تصریح بر ارزش ذاتی پاسخ به شبهات و سؤالات دینی افزود: فرایند پاسخ به شبهات نشان داد دین در عرصه‏های مختلف و حل مشکلات مردم و بحران های روحی و اصلاح روابط اجتماعی کارآمد است که خود یکی از اهداف انقلاب به شمار می رود.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه دین می تواند در عرصه های مختلف پاسخگوی نیازهای مردم باشد، پاسخگویی به سوالات را به مثابه کار درمانگری دینی دانست.

وی با اشاره به انتقاد مردم از محدودیت های زمانی در پاسخگویی، ابراز امیدواری کرد که بتوان این محدودیت را از پاسخگویی دینی مرتفع کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم علیه السلام با اشاره به رویکرد مساله محوری دفتر تبلیغات گفت: داده های مرکز ملی در زمینه کشف و تبیین و حل مسائل سرمایه خوبی است و می تواند کمک شایانی به دفتر در این حوزه نماید.

حجت الاسلام اصغری با تاکید بر مطالبه رهبر معظم انقلاب دام ظله ، تقویت نشر و ارائه محصولات علمی در قالب کتاب، مقاله، اپلیکیشن و ...، تقویت انعکاس و بازنمایی پاسخگویان مرکز و ورود جدی تر در رسانه و فضای مجازی را از دیگر اهداف خواند که پیگیری خواهد شد.

وی در پایان صحبت یاد همکاران مرحوم حجج اسلام شهید محمد حسن دهقانی، محسن جنتی، اسماعیل هیاتی، محمد جواد اسماعیلی کاشی، سید علی اکبر کاظمی و مرحومه زکیه پیهانی را گرامی داشت و از خداوند برای آنان طلب آمرزش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی» نیز در این جلسه با اشاره به فراز و فرودهای مرکز در طی این 12 سال، موفقیت مجموعه را مدیون رئیس دفتر که دلسوز به شرایط هست و هیات امنایی که درک دقیقی نسبت به موضوع دارند و همکارانی که با کمترین چشم داشت مجاهدانه و خالصانه حضور داشتند، دانست.

وی با اشاره به افتخار آفرینی پاسخ به 25 میلیون سوال در طی این 12 سال افزود: برطرف کردن دغدغه هایی مردم نسبت به دین خدا بالاترین افتخاراست.

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات با اشاره به تقدیر رهبری از دفتر تبلیغات و ریاست دفتر گفت: رهبر معظم انقلاب دام ظله در مورد پاسخگویی فرمودند که از آن کارهایی است که رضایت کامل ما را در پی دارد و فرمودند سلام من را به همکارانتان برسانید.

وی در پایان با دعا برای همکاران از آنان طلب رضایت کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین استاد احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی» مرکز ملی را از افتخارات دفتر تبلیغات دانست که ناشی از اخلاص عزیزانی که کار فنی و تخصصی را انجام می دهند.

وی برایند مرکز ملی را به سمت جلو ارزیابی کرد که ناشی از مدیریت و همکارانی است که مدیر را همراهی می کردند.

حجت الاسلام واعظی چهار خصیصه اخلاص، علاقه مندی و عشق درونی و اعتقاد به کار، خوش خلقی و ادب فی کل حال و توانایی ایشان در جهت همدلی و انسجام را برای حجت الاسلام مخدوم برشمرد و افزود: این که مرکز ملی افتخاری برای حوزه و دفتر تبلیغات است در سایه همین همدلی و انسجام ایجاد شد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از آینده مرکز ملی پاسخگویی خواستار توسعه فنی و پشتیبانی پلتفرم اپلیکیشن پاسخگو شد و برای حجت الاسلام اصغری آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم با حضور خانواده های حجت الاسلام شهید محمد حسن دهقانی و حجت الاسلام مرحوم محسن جنتی یاد آن عزیزان گرامی داشته شد.