دردیدار ریاست مرکز ملی پاسخگویی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد
طی جلسه ای رئیس مرکز ملی پاسخگویی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و گفتگو کردند.
دانشگاه علوم پزشکی قم - حجت الاسلام علی مخدوم - دکتر قدیر

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، طی جلسه ای حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی» با دکتر محمدرضا قدیر «رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم» دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که به منظور آشنایی دانشگاه علوم پزشکی قم با فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی و همچنین تشکر از فعالیت های کادر درمانی در مقابله با بیماری کرونا صورت گرفت، دو طرف بر ضرورت همکاری فی ما بین تاکید کردند.

در ابتدای دیدار حجت الاسلام مخدوم توضیحی در معرفی مرکز و کانال های ارتباطی ارائه کرد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی با اشاره به طراحی و تولید نرم افزار پرسش های کرونا گفت: در کنار تلاش های درمانی مدافعان عرصه سلامت، کارشناسان طلبه مرکز ملی، پاسخگوی سوالات مردم عزیز در رابطه با این بیماری بودند و گزیده ای از این پرسش و پاسخ ها در قالب نرم افزار پرسش های کرونا در اسفند ماه 98 ارائه شد.

وی انتشار کتاب «پرسمان کرونا» را از دیگر خدمات مرکز ملی پاسخگویی در این عرصه برشمرد و گفت: در این کتاب علاوه بر ارائه پاسخ به دو صورت اجمالی و تفصیلی، ذکر منابع پاسخ ها هم در پی نوشت ارائه گردیده و لذا علاوه بر عموم مردم برای محققین هم مفید فایده است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی همچنین در این جلسه از زحمات کادر درمان و مدافعان عرصه سلامت در این ایام تشکر و قدردانی کرد.

دکتر قدیر نیز در این دیدار خدمات مرکز ملی را بسیار ارزنده برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم لزوم ارائه خدمات پاسخگویی به سؤالات دینی به بیماران و کادر درمان را ضروری دانست و بر همکاری بیشتر مرکز با دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد.