در گفتگو با سرپرست گروه پاسخگویی اینترنتی مطرح شد:
یکی از زیرمجموعه های گروه پاسخگویی اینترنتی، انجمن های گفتگوی قرآنی است که مسابقه جدول یکی از برنامه های انجمن است.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، حجت الاسلام محمد مهدی پورمدنی با اعلام این خبر گفت: یکی از بسترهای پاسخگویی در مرکز ملی، انجمن گفتگوی دینی به نشانی askdin.com و انجمن گفتگوی قرآنی به نشانی askquran.ir می باشد که در در اوایل سال 1397 کانون گفتگوی قرآنی تصمیم گرفت معارف اسلامی را از طریق سرگرمی به تدریج میان کابران نشر دهد. به همین منظور برای ایجاد سرگرمی تصمیم گرفتیم مسابقات قرآنی طراحی و در اختیار کاربران قرار دهیم تا از این طریق هم باعث شوق و اشتیاق کاربران شود و هم اینکه با معارف اسلامی آشنایی پیدا کنند و از جمله این مسابقات می توان به مسابقه تفسیر موضوعی، مسابقه کتابخوانی، جدول و .... اشاره کرد.

سرپرست گروه پاسخگویی اینترنتی افزود: از میان برنامه هایی که طراحی شد مسابقه جدول در میان کاربران با استقبال بیشتری مواجح شد به همین خاطر تصمیم بر این شد که این مسابقه در طول سال به صورت هفته ای برقرار باشد.

وی در خصوص طراحی سوالات مسابقه گفت: سوالات مسابقه جدول از طرف مدیر محتوایی نرم افزارهای کانون که خود از کارشناسان زبده قرآنی هستند طراحی می شود سعی ایشان بر این است که در هر جدول از آموزهایی قرآنی استفاده شود.

حجت الاسلام پورمدنی نحوه شرکت در این مسابقه را اینطور تشریح کرد: کاربر از طریق لینک http://jadval.askquran.ir بعد ثبت نام میتواند تمام جدول هایی که فعال و یا حتی غیر فعال هستند مشاهده نماید و می تواند به جداولی که فعال هست پاسخ گویی کند ودر آنجا برای هر جدول یک زمان در نظر گرفته ایم که بعد از اتمام زمان پاسخگویی جدول فقط برای کاربران نمایش داده می شود و هیچ گونه پاسخگویی برای کاربر امکان پذیر نیست.

وی در انتها یادآور شد میزان هدایایی که ما برای کاربران در نظر گرفتیم هر چند از نظر مالی بالا نیست لکن سعی کردیم به حد وسعمان از زحمات این عزیزان که در این برنامه کانون گفتگوی قرآنی هستند تقدیر و تشکر کنیم.