پاسخگویی تلفنی

به همت مرکز ملی پاسخگویی صورت گرفت؛
بخش ویژه پاسخگویی به سؤالات مرتبط با کرونا توسط روانشناسان حوزوی در مرکز ملی پاسخگویی راه اندازی شد.
طلاب روانشناس - پاسخگویی کرونا

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، از ابتدای انتشار ویروس کرونا، مرکز ملی پاسخگویی اقداماتی را آغاز کرد. تولید نرم افزار اندرویدی پرسش های کرونا، راه اندازی کانال های پاسخگویی تخصصی در اپلیکیشن پاسخگو، بارگذاری پرسش های پرتکرار در سایت پاسخگو، راه اندازی سامانه دورکاری پاسخگویی تلفنی و فعال تر کردن بخش مشاروه و روانشناسی مرکز از عمده ترین فعالیت های جهادی مرکز ملی پاسخگویی در مبارزه با ویروس منحوس به شمار می رفت.

در آخرین اقدام با بکارگیری روانشناسان حوزوی جهادی، در آی وی آر سامانه تلفنی یک بخش ویژه پاسخگویی به سوالات روانشناسی در موضوعات مشاوره فردی، خانوادگی، مدیریت استرس و نگرانی حاصل از بحران کرونا ایجاد شد.

هم وطنانی که در این زمینه سؤال دارند می توانند بعد از شماره گیری 096400 با وارد کردن عدد 7 به بخش مشاوره و روانشناسی وصل شده و از خدمات روانشناسان حوزوی بهره مند شوند. ساعت پاسخگویی نیز از ساعت 8 الی 14 و 16 الی 20 می باشد.

همچنین بسترهای فضای مجازی از طریق گفتگوی آنلاین به نشانی user.pasokhgoo.ir  یا دریافت اپلیکیشن پاسخگو از نشانی cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

در سامانه پاسخگويي تلفني، سؤالات مراجعان به دو طريق گفتگوي زنده با کارشناسان و پست صوتي انجام مي ­گيرد.
پاسخگویی تلفنی

از طریق تلفن کشوری 096400 همه روز بغیر از روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 صبح الی 20 امکان گفتگوی به صورت مستقیم با کارشناسان در گروه های تخصصی مرکز فراهم می باشد.

همچنین صندوق صوتی به صورت 24 ساعته فعال می باشد.