۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۱:۵۶ شناسه مطلب: 98123
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، از ابتدای انتشار ویروس کرونا، مرکز ملی پاسخگویی اقداماتی را آغاز کرد. تولید نرم افزار اندرویدی پرسش های کرونا، راه اندازی کانال های پاسخگویی تخصصی در اپلیکیشن پاسخگو، بارگذاری پرسش های پرتکرار در سایت پاسخگو، راه اندازی سامانه دورکاری پاسخگویی تلفنی و فعال تر کردن بخش مشاروه و روانشناسی مرکز از عمده ترین فعالیت های جهادی مرکز ملی پاسخگویی در مبارزه با ویروس منحوس به شمار می رفت.
در آخرین اقدام با بکارگیری روانشناسان حوزوی جهادی، در آی وی آر سامانه تلفنی یک بخش ویژه پاسخگویی به سوالات روانشناسی در موضوعات مشاوره فردی، خانوادگی، مدیریت استرس و نگرانی حاصل از بحران کرونا ایجاد شد.
هم وطنانی که در این زمینه سؤال دارند می توانند بعد از شماره گیری 096400 با وارد کردن عدد 7 به بخش مشاوره و روانشناسی وصل شده و از خدمات روانشناسان حوزوی بهره مند شوند. ساعت پاسخگویی نیز از ساعت 8 الی 14 و 16 الی 20 می باشد.
همچنین بسترهای فضای مجازی از طریق گفتگوی آنلاین به نشانی user.pasokhgoo.ir یا دریافت اپلیکیشن پاسخگو از نشانی cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.