پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام دختري 27 ساله ام و علاقمند به جواني 35 ساله بيشتر نياز جنسي باعث علاقه من شده است البته به نظر ميرسد او هم به من علاقه دارد لطفا راهنمايي ام كنين جه طور با اين مسله مواجه شوم درضمن هم كلاسي هم هستيم در مقطع ارشد ممنون

تجارب باليني چند ساله بنده و همكارانم نشان مي دهد كه شما به احتمال زياد تفسير درست و همه جانبه نگر و البته دور انديشانه اي از رابطه دو نفره خود نداريد و به احتمال زياد در آينده اي نزديك با برخي حقائق روبرو خواهيد شد كه از ابتدا به هيچ وجه تصورش را نمي كرديد.
به عنوان مثال اين پسر 35 ساله قطعاً با چندين دختر مشابه يا بهتر از شما مواجهه داشته است، ولي هيچكدام از اين دختران نتوانسته اند او را به همسري خودشان متقاعد نمايند. چه بسا بيشتر اين دختران در ابتدا برداشتي مشابه شما از ايشان داشته اند. ولي بعد از مدتي چيزي جز ناكامي يا ورشكستگي عاطفي- رواني نصيب ايشان نشده است. بسيار طبيعي است كه شما وقتي براي مدتي در كنار جنس مخالف قرار مي گيرد به ناگاه يا به تدريج به وي علاقمند گرديد و از طريق رؤياپردازي او را نيمه گمشده خود فرض كنيد.
بسياري از دختران به خاطر ويژگي هاي عاطفي-روانشناختي خاص خودشان، زود به جنس مخالف خود دل مي بندند و ناخواسته و نادانسته بر روي وي سرمايه گذاري رواني مي كنند.
پسري كه تا 35 سالگي ازدواج نكرده احتمالاً از برخي اختلالات و ناهنجاري هاي روحي رواني مانند وسواس فكري، كمال گرايي منفي و... بي نصيب نيست و بي دليل به انبوه دختران دم بخت پشت نكرده است.
متاسفانه به اذعان خودتان رويكرد شما به اين پسر 35 ساله رويكرد بس خطرناك است و اين احتمال وجود دارد كه اگر اين ناپختگي رفتاري با سوء نيت و خبث باطن ايشان همراه گردد كار شما به جاي باريك بكشد. بسيار طبيعي است پسري كه به دختران پاك دامن وقعي ننهاده است به دختر دست خورده جنسي براي ازدواج روي خوش نشان ندهد.
اين سرمايه گذاري رواني سراسر ضرر است و شما در ادامه هيچ طَرفي از قرب و نزديكي استراتژيك به ايشان نخواهيد بست.
چه بسا ايشان شكارچي قابلي باشد و شما را با پاي خود به دام اندازد و بعد از يك يا چندين بار استفاده به امان خدا رها سازد.
البته ما به عنوان روان شناس و با توجه به جنسيت شما تا حدي به شما به خاطر ورود غيردورانديشانه به اين مسائل پر مخاطره حق مي دهيم ولي تجارب ما حكم مي كند كه تا حد امكان عزيزاني همچون شما خواهر گرامي را از خطرهاي پيش رو آگاه سازيم.
امكان داردشما به اين حرف ها و هشدار ها ترتيب اثر ندهيد. ولي توصيه مي شود تا با ارتقا سطح عزت نفس خود و درمان تخصصي برخي نابساماني روحي احتمالي (كه بستر ساز اين گونه پيشروي در اين رابطه شده است) به خود نهيب زنيد و به تفسير واقع بينانه تر و همه جانبه تر و دور انديشانه تر از اين رابطه در حال رشد بپردازيد.
اگر به هر دليلي پذيراي اين مطالب نيستيد سعي نماييد در صورت احساس اولين علائم خطر در تداوم اين مسير ترديد نماييد.

موفق و موید باشید