پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

من به درد استمنا گرفتار شده ام و نمیتوانم جلوی خودم را بگیرم.وهر گاه می روم داخل حمام انجام می دهم.و به عمل لواط نیز علاقه دارم.........باید چیکار کنم

پاسخ:
رژیم غذایی شما به گونه‌ای باشد که کم ترین تحریک جنسی را به دنبال داشته باشد
عزت نفس شما باید به حدی ارتقا یابد که تصور خود ارضایی را(چه برسد عمل آن) دور از شأن و منزلت انسانی خود بدانید.
بنیه مذهبی شما آن‌ قدر تقویت شود که هیچ‌گاه خود را تنها نپندارید. همواره خود را در محضر خداوند ببینید.
به کارهای درآمدزا (هر چند بسیار اندک) بپردازید تا در 2 تا 4 سال آینده به یک ازدواج عزت‌مندانه نایل آیید.
با مراجعه به روان‌شناس تکنیک‌های تن‌آرامی (ریلکسیشن) را بیاموزید و از این طریق بر مشکل اضطراب خود چيره آیید.
به یک روان‌پزشک یا متخصص غدد مراجعه نمایید. در صورت صلاحدید ایشان به صورت موقتی به مصرف داروهای کاهنده شهوت بپردازید.
به خوبی به تحريك شدن در برخی موقعیت‌های زمانی و مکانی اشاره داشته‌ايد. یا به گفته خودتان آشنا شده‌اید. باید در حد امکان با پرهیز از هرگونه تنهایی به تحريك ‌زدایی در این موقعیت ها بپردازید یا نسبت به موقعیت مکانی حمام همین شرایط را تجربه ‌کنید.
در این زمینه باید:
1- فاصله بین وهله‌های استحمام را به حداکثر ممکن برسانید. اگر هفته‌ای سه بار به حمام می‌روید، این زمان را به یک یا دو بار در هفته كاهش دهید.
2- زمان استحمام را طوری تنظیم نمایید که مجالی برای استمنا نیابید مثلا اگر ساعت 8 صبح باید به دانشگاه بروید، زمان حمام را در یک بازه بسیار تنگ زمانی 5 تا ده دقیقه ای قبل از 8 قرار دهید.
3- هرگز در حمام به طور کامل لخت نشوید. مثلا در حالی که هنوز شورت به پا دارید، قسمت فوقانی بدن خود را بشویید. از لیف و صابون زدن به اندام جنسی خود که باعث تحریک آن می شود بپرهیزید.مطمئن باشید صرف تماس آب و صابون با اندام جنسی بدون دست ورزی برای بهداشت آن کفایت می کند.
اما در زمينه علاقه به لواط بايد بدانيد.
عمل لواط یکی از گناهان کبیره است که دارای عواقب دنیوی و اخروی زیادی است.
اگر میل جنسی شما فقط نسبت به همجنس است و نسبت به جنس مخالف احساس خاصی ندارید، امکان وجود اختلال جنسی همجنسگرایی در شما وجود دارد .
همجنس گرایی نوعی اختلال در روند طبیعی است که عوامل متعدد جنسیتی ، روانی ، تربیتی و خانوادگی، فرهنگی و... در آن نقش دارد. این نوع ارتباط نشان از نوعی بیماری است که گاهی مربوط به اختلال جسمی و جنسیتی می شود. در هر حال این مشکل یکی از مشکلات پیچیدة جوامع بشری می‌باشد. درمان واسطه‌ای این امور امکان ندارد. درمان این مشکل مثل قریب به اتفاق مشکلات دیگر نیازمند حضور شخص بیمار نزد متخصص است .
خوشبختانه مراکز تخصصی و فوق تخصصی این گونه اختلالات جنسی در شهرهای بزرگ به ویژه در تهران وجود دارند به عنوان مثال يكي از اين مراكز کلینیک سلامت خانواده مي باشد
نشانی: تهران، میدان فلسطین، خیابان ایتالیا، جنب بیمارستان شهید مصطفی خمینی، تلفن و دورنگار : 88974925-88985918 پست الکترونیک: salamat@shahed.ac.ir
برنامه ساعات ویزیت متخصصان کلینیک سلامت خانواده به شرح زیر می باشد:
سکس تراپیست هایی (درمانگران جنسی) مانند فریدون محرابی، ماهیار آذر، محمدعلی بشارت، راحله امانی، بهنام اوحدی ،محمد خدایاری فرد، مهرداد افتخار اردبيلي و رسول روشن...(که از طریق جستجوی اینترنتی یا 118 در تهران قابل دسترسی می‌باشند) قابل توصیه می باشد.