پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

همان طور که در دین اسلام امده رابطه جنسی صحیح با همسر یکی از ستون های زندگی موفق است و با توجه به یافته های دانشمندان و علم جدید در این باره حساسیت این موضوع چند برابر میشود. متاسفانه الت تناسلی بنده تا حدی کوچک است. در تحقیقات اولیه این چنین یافتم که اندازه الت در لذت جنسی همسر شرعی تاثیری ندارد ولی با تحقیقات بیشتر این مسئله برایم اشکار شد که زنان هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمانی خواستار الت های بزرگ تر میباشند که به نوعی مردانه تر است. متاسفانه به علت شرایطی شخصی نمیتوانم از دستگاه های بزرگ کننده استفاده کنم و در هنگام رابطه جنسی از خجالت عرق سرد بر پیشانیم می نشیند. خواستم اگر احادیثی یا سفارش هایی از ائمه و پیامبر در این باره موجود باشد که به هر دلیلی منتشر نشده اند در اختیارم بگذارید. و من الله توفیق

برای حل مشکل جسمی خاصی که شما ذکر کردید در روایات چیزی نیافتیم و اساسا حل این مشکل هم مربوط به دین نمی شود. توصیه می کنیم با پزشکان مجرب در این زمینه مشورت کنید و بدانید بر فرض هم راهی برای حل این مشکل نبود راه های دیگری هست که همسرتان کاملا از شما راضی باشد.
جهت آشنایی با مسایل مختلف در مورد ازدواج و مسائل جنسی به منابع زیر مراجعه کنید :
1- آيين همسرداري، ابراهيم اميني؛
2- بهشت خانواده ،دكتر مصطفوي؛
3- بهداشت ازدواج از نظر اسلام ، دكتر صفدر صانعي؛
4- همسران برتر، دكتر غلامعلي افروز؛
5- اخلاق معاشرت، دكتر علي قائمي؛
6- ازدواج و مسائل جنسي، گروهي از نويسندگان؛
7- اخلاق در خانواده ، آیت الله مظاهری؛
8- مشاوره جنسي و زناشويي، علي اسلامي نسب؛
9- گلبرگ زندگی ، حسین دهنوی.
موفق باشید!!