پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

به نام خدا من و همسرم تازه عروسی کرده ایم و برای رابطه جنسی مشکل داریم البته فکر می کنم مشکل هست! من نمی توانم آلت خود را در رحم خانمم فرو کنم نمی دانم برای چی از ژل لغزنده هم استفاده کرده ام اما نشد از نظر هیکل هم به هم می خوریم خواستم من را راهنمایی فرمایید و بفرمایید آیا این طبیعی است و در آینده درست می شود خوشحال می شوم در اسرع وقت جواب بدهید ممنونم موفق باشید

خیلی مشخص نیست که منظورتان از اینکه نمی توانید آلت تان را داخل کنید چیست؟ آیا اصلا هر چه تلاش می کنید داخل نمی رود یا اینکه وقتی می خواهد داخل شود، با درد خودتان یا همسرتان همراه است یا اینکه آلت تان از نعوظ کمی برخوردار است؟
اگر آلت شما نعوظ و سفتی کامل را دارد و زاویه قرار گرفتن و خوابیدن همسرتان هم درست باشد، باید با کمی فشار، آلت داخل شود. اما اگر در این حالت احساس می کنید که مجرای همسرتان بسته است یا اینکه احساس می کنید که آلت به چیزی برخورد می کند، می تواند از زاویه قرار گرفتن همسرتان ناشی شده باشد. مثلا وقتی که زن در حالت دراز کش و به پشت خوابیده است، امکان داخل کردن آلت وجود ندارد. باید زن پاهای خود را روی شکمش جمع کند، تا زاویه مهبل زن طوری شود که امکان دخول آلت مرد فراهم شود. اما اگر این کارها را انجام داده اید و باز امکان دخول آلت نیست و احساس می کنید که آلت تان به چیزی برخورد می کند، باید همسرتان به دکتر خانم متخصص زنان مراجعه و موضوع را با او مطرح کند، تا مجرای او را کنترل نماید و از عدم وجود مانع مطمئن شود.
اما اگر منظورتان این است که دخول آلت همراه با درد در همسرتان است، این مسئله در مورد شما که تازه ازدواج کرده اید، طبیعی است. پس از چند بار نزدیکی کردن، مشکل از بین می رود. اما اگر با درد غیر قابل تحمل همراه باشد و در یکی دو هفته آینده هم درد برطرف نشود، همسرتان به متخصص زنان مراجعه کند.
افرادی که تازه ازدواج کرده اند، با مهارت های رابطه جنسی آشنا نیستند. خوب است از افرادی که چند سال است که ازدواج کرده و بیش تر با این مسائل آشنایی دارند، راهنمایی بگیرید. اگر تمایل داشتید ،می توانید دوباره با ما مکاتبه کنید و منظورتان را کامل تر توضیح دهید تا شما را راهنمایی کنیم. موفق باشید.