پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام من از پاسخ قبلیتون ممنونم والان 23سالمه وشاید بگم حدود 5ساله که تو این کار نجس وبد وکثیف و...گیر افتادم ومدتی این کارو ترکش میکنم وبعد برمیگردم سراغ این کار زشت وبدبختیه من اینه که همه ی عواقب استمنا رو میدونم و نتایج بدش رو هم میدونم ولی تا پشت کامپیوتر میشینم انگار اون آدم ی نیستم که از این کار توبه کرده بودم وباخودم عهد کرده بودم دیگه این کارو انجام ندم ومن هم آدمی هستم که نمازم رو سر جاش میخونم وگاهی اوقات نماز شب هم میخونم تاشایدعلاجی باشه واسه من تا اینکه دیگه سراغ این کار نرم ولی حقیقتش فوقش 20روز که نماز شب رو پیوسته وهر شب میخونم متاسفانه بعد20روز ترکش میکنم واینکه من بعد ارز هربار که این کارو انجام میدم همون لحظه که این کارو میکنم پشیمون میشم حالا از شما خواهش میکنم و تمنا میکنم که یک راه ویاحتی دارو وشیوه غیر تکراری و موثر ودایمی برام تجویز ومشخص کنید راستی اینو بگم که الن هم موقعیتشرو ندارم که ازدواج کنم و اینکه همش هم بخاطر این اینترنت وسایتهای غیر مجازه که میرم سراغ ((استمنا )) بخدا اگه برام یه راه موثر وخوب مشخص کنید من دیگه هیچ مشکل خاصی ندارم ومیشم یه پسر خوب!!!! راستی من دانشجو هم هستم با تشکر خدانگهدار

خويشتنداري جنسي امر سهل و ممتنعی است. سهل از این جهت که با حذف كامل محرك هاي محيطي خويشتنداري جنسي بسیار آسان است . ممتنع از این جهت که در دل محيط تحريك زا خويشتنداري تا حدي ممتنع به نظر مي رسد.
نمي شود با خيال راحت به گشت و گذار در سایت هاي مستهجن بپرداريد و توقع ترك خود ارضايي هم داشته باشيد .
حفظ پاك دامني بسيار هزينه بر است . بايد هزينه ها از جمله ترك موقتي كار با رايانه يا اينترنت را بپردازيد.
شايد باور نكنيد بنده كه در مقطع دكتراي رشته خودم مي باشم و سال ها از تأهلم مي گذرد، باز به خودم اطمينان صد درصد ندارم . براي پیشگيري از ورود به گناهان جنسي و غير جنسي سال هاست كه استفاده ام از اينترنت را محدود نموده ام . مثلا براي تحقيقات علمي كه ضروري رشته هاي ما مي باشد ، صرفا به اينترنت محل كار ( كه كاملاً فيلتر شده است) اكتفا كرده ام . حتي در آن جا هم از وبگردي هاي غير ضروري به طور كامل پرهيز مي كنم. در صورت نبود اينترنت در محل كار نيز اولاً تا حد ممكن نياز خود را به تأخير مي اندازيم . ثانياً از مكان هاي عمومي مانند كافي نت استفاده مي كنم. باور نماييد حفظ رابطه با خدا به همه چيز مي ارزد . حتي اگر به خاطر حفظ رابطه از هر گونه پيشرفت علمي متوقف بر اينترنت و رايانه دست بكشيم. البته به احتمال زياد ده ها توجيه براي استفاده از اينترنت داريد، ولي نيك بپذيريد كه بسياري از توجيه ها زياد هم منطقي و معقول نيستند.
اگر كمي بیش تر چشمان خود را به حقيقت آسيب هاي خود ارضايي 5 ساله خود مي گشوديد ، قطعاً يك لحظه در حذف كامل اسباب تحريك زا درنگ نمي كرديد . اگر به شما مي گفتند به ازاي هر وبگردي تحريك زا يا استمنا 5 هزار تومان از حساب ميليوني شما برداشت مي شود ،فكر مي كنيد تا چه زماني به آن مبادرت مي ورزيدید؟
حال آن كه سرمايه معنوي، جسمي و ... كه در هر بار خود ارضايي از دست مي دهيد، به هيچ وجه با اين رقم هاي ناچيز برابري نمي كند . در مورد مصرف دارو هاي كاهنده شهوت مي توانيد به يك متخصص كليه و مجاری ادراري مراجعه نماييد و در صورت صلاحديد ايشان به مصرف اين دارو ها بپردازيد.
كنترل شهوت زياد نياز مبرمی به دارو درماني يا اقدامات ويژه ندارد . با كمي مديريت محرك هاي جنسي مي توان به خويشتندار جنسي شش دانگ مبدل شد.