به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت
پیام تسلیت رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام حجت الاسلام دکتر محمد جواد اصغری بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَ مَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللهِ‌ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللهِ‌ وَ كانَ اللهُ‌ غَفُوراً رَحيماً   (نساء: 100)
بار دیگر ایران عزیز متحمل مصیبتی سخت و جانکاه شد و در برابر امتحانی بزرگ از جانب خدای متعال قرار گرفت. ملت مقاوم و شهید پرور ایران رئیس جمهوری دانشمند، مجاهد ، شجاع، انقلابی، مردمی و مکتبی را به همراه جمعی از بهترین فرزندان این سرزمین تقدیم راه حق و عدالت نمود.

در این میان خدمتگزاران مرکز ملی پاسخگویی که دلسوزی و همراهی رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را در راه پیشرفت و تعالی فعالیت های فرهنگی و دینی و دفاع از کیان شریعت اسلام و مذهب نورانی تشیع با جان و دل لمس نموده اند رنجی مضاعف و داغی سنگین تر را بر دل و جان خویش احساس می کنند که تحمل آن را با مطالبه صبر ویژه از جانب خداوند که آرامش بخش قلبها است مسالت دارند.

اینجانب به نمایندگی از طرف همکاران و کارشناسان محترم، شهادت رییس جمهور خدمتگزار، وزیر امور خارجه انقلابی دکتر امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و بقیه همراهان را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی ، ملت عزیز و شهید پرور و همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رضوان الهی را برای ارواح طیبه این شهدا مسئلت می نمایم. 

از خدای متعال خاضعانه و ملتمسانه می خواهیم سنگینی این مصیبت را بر رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور و خانواده این عزیزان آسان گرداند و این فقدان دردناک را با عنایات خاصه اش به بهترین وجه جبران نماید.

محمد جواد اصغری

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی