با حضور کارشناسان انجمن های گفتگوی دینی صورت گرفت:
در جلسه ای با حضور حضور کارشناسان انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی مسائل و موارد این بخش بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر هاشمی جزی «رئیس بخش پشتیبانی علمی مرکز» و حجت الاسلام والمسلمین پورمدنی «سرپرست گروه پاسخگویی اینترنتی» و کارشناسان انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی برگزار شد، مهمترین مسائل این بخش مورد بررسی قرار گرفت و در انتها از قالب و نرم افزار جدید سایت انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد.

طراحی و برنامه نویسی توسط کارشناسان فنآوری مرکز، طراحی مناسب، کاربری آسان تر، بومی سازی و استفاده از دیتای بیس اختصاصی مرکز ملی پاسخگویی از مهمترین ویژگی های سایت جدید انجمن گفتگوی دینی است.

یادآوری این نکته لازم می نماید که سایت انجمن گفتگوی دینی مرکز به نشانی  www.askdin.com و انجمن گفتگوی قرآنی به نشانی  www.askquran.irزمینه گفتگوی طولانی مدت راجع به یک سوال و موضوع را فراهم کرده است و پرسشگران می توانند سوالات خود را به صورت بحث های طولانی و ادامه دار با پاسخگویان مطرح نمایند. از دیگر مزایا این نوع مباحث، امکان استفاده و مشارکت دیگر افراد در بحث ها می باشد که با توجه به تکرار بسیاری از سوالات و پرسش ها در ذهن نوع انسان ها، مراجعه به این بحث ها امکان یافتن پاسخی دقیق تر را با مشارکت و همفکری دیگران فراهم می آورد.