رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بیان کرد:
پرسش و پاسخ های پربسامد حول موضوع انتخابات، تدوین و در قالب های رسانه ای منتشر شد.
تولید و انتشار محتوا با محوریت موضوعات مربوط به انتخابات

 

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» در تشریح فعالیت های این مرکز در رابطه با انتخابات، به تولیدات اختصاصی مرکز ملی در این زمینه اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (علیه السلام) گفت: مرکز ملی در این ایام، به طور خاص اقدام به تولید محتوا در زمینه پاسخگویی تخصصی به سؤالات و شبهات انتخاباتی، با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان علوم سیاسی کرده است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در توضیح مطلب فوق افزود: بخش «مکتوب و رسانه» مرکز ملی حسب وظیفه ای که برای آن تعریف شده، اقدام به تولید و انتشار بسته محتوایی ویژه انتخابات و همچنین نرم افزار «انتخاب من» کرده است که در آن به برخی از سؤالات و شبهات پرتکرار که در رابطه با انتخابات در سطح جامعه وجود دارد پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام اصغری در تشریح محتوای تولید شده بیان داشت: محتوای تولید شده، در قالب های متنوع مانند کتاب الکترونیک، پادکست، ویدئو و عکس نوشته به مهمترین شبهات و سؤالات روز جامعه از جمله: تبلیغات نادرست در انتخابات، حسن ظن و سوء ظن در انتخابات، برچسب زدن به افراد در مسائل سیاسی، مشروعیت اکثریت در اسلام، رأی سفید، جرم مخالفت با شورای نگهبان، نظارت استصوابی و کاهش مشارکت، نظریه ولایت فقیه و جمهوریت، آینده انتخابات در ایران و ... پاسخ داده است.

 

دریافت نرم افزار «انتخاب من»:
https://mmps.ir/VmwNP

بسته محتوایی ویژه انتخابات در کانال مرکز ملی در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/pasokhgoo/7242