گفتگو با حجت الاسلام حبیبیان مسئول اداره پاسخگویی تلفنی و پیامک
حبیبیان گفت: در این دوره تلاش شد در گروهای مختلف پاسخگویی افزایش ظرفیت ایجاد شود تا به حجم بالای تماس‌ها پاسخ داده شود.
حجت الاسلام حبیبیان

گفتگو با حجت الاسلام روح الله حبیبیان مسئول اداره پاسخگویی تلفنی و پیامک مرکز ملی

افزایش ظرفیت پاسخگویی در بخش تلفنی، پیامک و صندوق صوتی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز

حجت‌الاسلام روح‌الله حبیبیان، مسئول اداره پاسخگویی تلفنی و پیامک مرکز ملی، در گفت‌وگویی اختصاصی جزئیات فعالیت‌های این مجموعه را تشریح کرد.

حجت الاسلام حبیبیان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو، درباره خدمات ارائه‌شده در این ایام گفت: ساعات کاری پاسخگویی تلفنی  با شماره 096400 در این ایام از ۸ صبح تا ۱۰ شب (به جز جمعه‌ها) تعیین شده است، در حالی که در روزهای عادی، این مرکز تا ساعت ۸ شب فعالیت می‌کند.

ایشان با اشاره به افزایش چشمگیر مراجعات مردم در ماه رمضان و ایام نوروز گفت: در این دوره تلاش شد در گروهای مختلف پاسخگویی افزایش ظرفیت ایجاد شود تا به حجم بالای تماس‌ها پاسخ داده شود.

حبیبیان در ادامه با توجه به افزایش سه برابری ارسال سوال از طریق سامانه پیامکی مرکز تصریح کرد: این سامانه با شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ ویژه پاسخگویی به سوالات احکام شرعی، با میانگین ارسال جواب در  ۵ ساعت پاسخگوی کاربران گرامی می باشد.

مسئول بزرگترین بخش پاسخگویی به سوالات در مرکز اضافه کرد: صندوق صوتی نیز با  شماره ۰۹۶۴۰۰  (۲۴ ساعته، حتی در تعطیلات رسمی) فعال است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سامانه سوال خود را ثبت و حداکثر تا ۲۴ ساعت، با وارد کردن کد پیگیری، پاسخ را دریافت نمایند.

وی در پایان درباره مزیت سامانه صندوق صوتی اشاره کرد: این سیستم برای افرادی که در ساعات شلوغ تماس می‌گیرند یا سوالات طولانی‌تری دارند، بسیار کاربردی است.