پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

بنام خداوند هست و نیست اینجانب 27 ونیم ساله تاکنون هیچ تجربه جنسی نداشته ام با اینکه احساس می کنم حس جنسی قوی دارم یا شاید از بس سرکوب شده چنین یاغی مینماید.از دگر سو کنترل منفی به صورت پراکنده به کنترل ان کمک نموده. بگذریم بنده شرایط ازدواج را روحا ، عقلا و ازلحاظ مادیات به هیچ وجه من الوجوه ندارم و این نتیجه چند ده یا صد بار تفکر در این مورد است. این حس هم مدام مرا زیر فشار عصبی میگذارد و استدلال هایی از این دست. حال اصل درخواست بنده این است که : بنده برای یک صیغه آبرومند ، بی دردسر ، بی دغدغه و مورد دلخواه چه باید بکنم ، والله عرصه به من تنگ شده ، از شما درخواست کمک و راهنمایی دارم.

گرچه یکی از راه حل های فوری برای کنترل شهوت و حفظ پاکدامنی، ازدواج موقت است، اما متاسفانه اجرايي کردن آن کار آسانی نیست. جاهای مورد اطمینانی برای ازدواج موقت نمی شناسیم، تا شما را راهنمايي کنیم. (گرچه با ازدواج موقت ،به عنوان يك راهكار اسلامي موافقيم ).
به نظر ما بهتر است با اين شرايط، به فکر ازدواج دائم باشید. اگر چه مشکلات گوناگون جامعه مانع ازدواج به موقع جوانان می‏شود، ولی در عین حال با کاهش سطح توقعات و انتظارات، پرهیز از تشریفات غیر ضروری، کنار گذاشتن بعضی رسوم فرهنگی و اجتماعی منفی، به تأخیر انداختن مراسم عروسی در دوران نامزدی و عقد و بعضی تدابیر دیگر می‏توان از مشکلات مادی و اقتصادی که فرا روی بسیاری از جوانان می‏باشد، نجات یافت.
نوشته اید متاسفانه شرایط برای ازدواج را ندارم ...
همانگونه که در قبل نیز اشاره شد، بهترین و موثرترین راه برای کنترل غریزه جنسی، برای کسی که شرایط ازدواج دائم برای او فراهم است، ازدواج کردن به صورت عقد دائم است. حتی اگر به صورت نامزد شدن و طولانی کردن دوران نامزدی برای حصول شرایط باشد. توصیه می کنیم با مهیا کردن شرایط ، به فکر ازدواج دايم باشيد.
چه بسا با گفتگو کردن با خانواده محترم تان و یا نزدیکانی که در فراهم کردن زمینه ازدواج شما می توانند موثر باشند؛ بتوانید با راه انداختن ازدواج ساده و بدون تشریفات ،پاسخ مناسب و خوبی به نیاز جنسی خود بدهید. البته می توانید با هم توافق کنید که مراسم رسمی ازدواج و جشن و تشکیل زندگی مشترک را به تأخیر بیندازید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیش تر، از شرایط حال حاضر خود بیش تر بنویسید تا راهنمایی های لازم ارائه شود. امیدواریم هر چه زودتر مقدمات ازدواج دائم شما فراهم گردد و از این مشکل رها شوید .