پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

با عرض سلام 1. میخواستم بدانم میزان کشش ( جنسی یا عاطفی ) به جنس مخالف در دختران بیشتر است یا پسران؟ 2. مدتی است که رفتارهای خاصی را از طرف دختری نسیت به خود احساس میکنم نمیدانم منظور او از این رفتار چیست شاید هم من اشتباه میکنم ایا نشانه های خاصی مبنی بر علاقه مند بودن دختر به پسر وجود دارد ؟ بارها شده که خواسته ام این مسئله را مستقیم به او بگویم ولی میترسم اشتباه کرده باشم و او گمان بد نسبت به من که همسایه انها هستم پیدا کند خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید اگر هم جواب مفصلی دارد یک سایت که این مطالب را توضیح میدهد به من معرفی کنید من در این زمینه ها جدا ناپخته هستم با تشکر فراوان از شما

پرسش: --- شرح :
ميزان کشش (جنسي يا عاطفي) به جنس مخالف در دختران بيش تر است يا پسران؟

پاسخ:
با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه عزيز؛ و تشكر به خاطر ارتباطتان با اين مركز؛
معمولاً اين گونه است که کشش جنسي در پسران بيش تر از دختران است و بر عکس کشش عاطفي در دختران بيش تر از پسران است.

پرسش: 2. مدتي است که رفتارهاي خاصي را از طرف دختري نسبت به خود احساس مي کنم .نمي دانم منظور او از اين رفتار چيست. شايد هم من اشتباه مي کنم .نشانه هاي خاصي مبني بر علاقه مند بودن دختر به پسر وجود دارد ؟ بارها شده که خواسته ام اين مسئله را مستقيم به او بگويم ولي مي ترسم اشتباه کرده باشم و او گمان بد نسبت به من که همسايه آن ها هستم پيدا کند. خواهش مي کنم مرا راهنمايي کنيد.
پاسخ:
مايه خرسندي است كه دنبال كسب اطلاع هستيد و سريعاً اقدام نمي كنيد. گاهي ممكن است رفتاري خاص را به عنوان نشانه براي علاقمندي فرد نسبت به خودمان دريافت نماييم؛ در حالي كه فرد مقابل در فضايي ديگر حضور دارد. متأسفانه اين باورها مي تواند ما را به اشتباه بياندازد. حتي با وجود آن كه ممكن است احساس خاصي نسبت به شما داشته باشد، باز هم نمي‌تواند دليلي براي آن كه اين دختر مناسب شما است قلمداد گردد. به راستي نمي‌توان هر ابراز علاقه اي را مثبت ارزيابي نمود. با تمام آنچه گفته شد، چنانچه او را به طور كامل مي‌شناسيد و به او اطمينان داريد و شرايط ازدواج تان مهيا است ،مي‌توانيد با خانواده خودتان گفتگو كنيد و رسماً اقدام نماييد. اما به ياد داشته باشيد كه هر گونه برقراري ارتباط بدون رعايت حدود مي‌تواند مخاطره آميز و ضربه زننده باشد؛ هم براي خودتان و هم براي دختر مورد نظر. براي كسب اطلاعات بيش تر در اين زمينه مي توانيد با شماره 09640 تماس بگيريد و راهنمايي لازم را دريافت داريد.