حجت الاسلام سید محمدحسن آیت از کارشناسان گروه قرآن و حدیث مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کارشناسان غرفه این مرکز سوالات و شبهات دینی و مهدوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن را پاسخگو هستند.
حجت الاسلام آیت از پاسخگویان غرفه این مرکز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور دو کارشناس و بنابر استقبال بازدیدکنندگان بیش از دو کارشناس در غرفه این مرکز در هفدهمین نمایشگاه قرآن برای پاسخگویی به سوالات و شبهات خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند پاسخ سوالات مربوط به مباحث دینی، قرآنی و مهدوی خود را با مراجعه به این غرفه دریافت کنند.

 

>حجت الاسلام سید محمدحسن آیت از کارشناسان گروه قرآن و حدیث مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کارشناسان غرفه این مرکز سوالات و شبهات دینی و مهدوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن را پاسخگو هستند. حجت الاسلام آیت از پاسخگویان غرفه این مرکز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور دو کارشناس و بنابر استقبال بازدیدکنندگان بیش از دو کارشناس در غرفه این مرکز در هفدهمین نمایشگاه قرآن برای پاسخگویی به سوالات و شبهات خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند پاسخ سوالات مربوط به مباحث دینی، قرآنی و مهدوی خود را با مراجعه به این غرفه دریافت کنند. ایشان با اشاره به فعالیت این مرکز از نیمه شعبان سال 86 با توجه به ضرورت و نیاز پاسخ‌گویی سریع، دقیق و صریح به پرسش‌های مطرح شده گفت: این مرکز تاکنون بعد از گذشت 16 ماه از افتتاح، پنج میلیون پرسش و شبهه را پاسخ داده است. وی اظهار کرد: در این مرکز 204 کارشناس در حوزه‌های گوناگون دینی مشغول پاسخگویی هستند که از میان آنها 4 نفر تحصیلات سطح دو، 121 نفر تحصیلات سطح سه و 74 کارشناس دارای تحصیلات سطح چهار هستند. هم چنین 35/25 درصد از کارشناسان مرکز علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. وی با اشاره به فعالیت سه واحد پاسخگویی تلفنی، کتبی و اینترنتی در این مرکز بیان کرد: واحد پاسخگویی تلفنی به سوالات دینی با استفاده از 70 کرسی پاسخگویی در هر شیفت کاری و تشکیل گروه‌های تخصصی و بهره‌گیری از 110 خط تلفن پاسخگوی شبهات و سوالات است. از بدو تاسیس مرکز تا 30 دی 87 یک میلیون و 690 هزار و 845 تماس انجام شده است. حجت الاسلام آیت گفت: واحد پاسخگویی کتبی با ارسال بروشورهایی با شعار بیایید پرسش‌گری را تجربه کنیم، سوالات را از طریق نامه دریافت می‌کند که از آغاز تاسیس تا 30 دی 87 تاکنون 28 هزار و 500 پرسش و پاسخ به مرکز ارسال شده است. وی به توسعه فعالیت‌های پاسخگویی این مرکز در محیط اینترنت اشاره کرد و بیان کرد: انجام فعالیت‌های پاسخگویی در قالب پست الکترونیک و حضور در محیط‌های وبلاگ، تالار، کلوپ و پاسخگویی در سایت‌های چت در زمره فعالیت‌های اینترنتی این مرکز است. میانگین بازدید روزانه از سایت www.pasokhgoo.ir نیز 48 هزار بازدید در روز است.