یك بازدید كننده از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران پس از حضور در غرفه مركز ملی پاسخگویی گفت: به دلیل وجود اختلاف دیدگاه در زندگی من با برخوردهای ناصحیح در حال از بین بردن آینده تنها فرزندم بودم كه خوشبختانه توانستم با حضور در كنار كارشناسان این مركز راه درست طی كردن در زندگی را بیاموزم.
وی كه خود را مهندس صنعت نساجی معرفی كرد، افزود: به دلیل برخوردهای ناصحیح در زندگی در ازدواج تنها دخترم در حالی كه ناراحت بودم جهت فرار از این ناراحتی به نمایشگاه آمدم تا فكرم راحت باشد. در حین گردش در نمایشگاه تابلوی مركز ملی پاسخ به سوالات توجهم را جلب كرد.
این پدر 57 ساله تصریح كرد مشكل من به خاطر مسائلی بود كه در امر ازدوج دخترم ایجاد شده بود و دلیل این مشكل هم مخالفت خودم با ازدواج دخترم با فرد مورد علاقه اش بود.
وی ادامه داد: من با عدم درك درست از وضعیت زندگی دخترم موجب ناراحتی زن و فرزندم شدم و در حالی كه مستاصل بودم اتفاقی با این مركز آشنا و طرح مشكل كردم، وی گفت: وجود چنین مراكز با چنین كارشناسان مطلع و مسلط مورد نیاز مردم است ولی متاسفانه مردم در این زمینه اطلاعی ندارند.
وی ادامه داد: در خواستگاری از دخترم موجب ایجاد ناراحتی و اختلاف در خانواده شده و اكنون كه با راهنمایی كارشناس این مركز به اشتباه خودم پی برده یقیناً به حل مشكل اقدام می كنم.
وی گفت: فكر می كردم چون تحصیلات خوبی دارم خوب می فهمم كه چه كار كنم ولی حالا به اشتباه خودم پی بردم. دخترم بوسیله ایمیل برایم نامه ای نوشت و گلایه كرد نامه را به كارشناس نشان دادم و ایشان پس از خواندن نامه مرا متوجه اشتباه خودم كردند. من احساس ندامت و پشیمانی دارم و از اینكه در این جا آرامش خودم را دوباره به دست آوردم خدا را شكر می كنم.
این پدر در پایان خاطر نشان كرد: ولی ای كاش درباره اینجا كمی تبلیغ صورت می گرفت من به سهم خودم آدرس و تلفن های اینجا را به دوستان و آشنایان خواهم داد و مروج این مركز خواهم شد. كارشناس اینجا یك روحانی بود و با كمی صحبت و استفاده از آیات و روایات بار سنگینی را از دوش من برداشت.