فعالیت های بخش های مرکز ملی پاسخگویی در تعطیلات نوروز تشریح شد:
بجز بخش ارتباط مستقیم تلفنی، سایر گروه های پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی در تعطیلات نوروز نیز در خدمت هم وطنان عزیز می باشند.
پاسخگویی به سوالات در تعطیلات نوروز

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، تمامی بجز بخش ارتباط مستقیم تلفنی، سایر بخش های گروه پاسخگویی اینترنتی بعلاوه بخشی دیگر از سایر گروه‏ها در تعطیلات نوروز فعال می باشند.

گروه های پاسخگویی فعال

سامانه جامع "پاسخگو":

مرکز ملی پاسخگویی، در راستای آسان سازی دسترسی به خدمات این مرکز، بر سامانه جامع خدمات پاسخگو متمرکز شده و تمام خدمات پاسخگویی خود را در این سامانه ارائه می کند. این سامانه که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می شود، خدمات متعددی از جمله خدمات ذیل را ارائه می کند :

امکان پاسخگویی آنلاین و آفلاین، ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان جستجوی هوشمند در بانک‏های پرسش و پاسخ مرکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان اشتراک گذاری محتوای تولید شده در تمام شبکه‌های اجتماعی، امکان دسترسی به سابقه گفتگوها و پرسش‌های خود، امکان رونوشت و ذخیره سازی سوالات پاسخ داده شده و سایر خدمات.

این نرم افزار در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد:

  • نسخه "اپلیکیشن پاسخگو" 

cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

  • نسخه "وب پاسخگو" :

User.pasokhgoo.ir

 

صندوق صوتی:

صندوق صوتی مرکز به شماره 096400 که پس از وارد کردن عدد 1 با ثبت پرسش به صورت صورتی، پس از حداکثر 24 ساعت، با وارد کردن عدد 2 پاسخ قابل دریافت می باشد.

پیامک احکام شرعی:

مخاطبان می توانند سؤالات احکام شرعی خود را با بیان نام مرجع تقلید خود، به شماره 30009640 پیامک کرده و حداکثر 24 ساعت، پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

 

کارشناسان پاسخگو در مرکز ملی پاسخگویی با آروزی سالی سرشار از موفقیت برای مردم عزیز، در روزهای تعطیلات نوروز، در بخش های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی پاسخگوی سوالات هموطنان خواهند بود.