مرکز ملی پاسخگویی سوالات دینی

طی جلسه ای در مرکز ملی پاسخگویی برگزار شد؛
طی جلسه ای معاون مرکز ملی فضای مجازی از بخش های مختلف مرکز ملی پاسخگویی بازدید کرد و بر لزوم توسعه پاسخگویی دینی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، طی جلسه ای معاون مرکز ملی فضای مجازی و همراهان وی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های صورت گرفته و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر تدوین سند جامع فضای در دین با همکاری این نهاد حوزوی تاکید کرد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی»، حجت الاسلام و المسلمین محمد پورنوروز «سرپرست اداره برنامه ریزی و پشتیبانی» و برخی از مدیران مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی پورمدنی «رئیس گروه پاسخگویی فضای مجازی مرکز» ضمن معرفی اپلیکیشن پاسخگو، به معرفی بخش های مختلف سایت پاسخگو و امکانات آن در زمینه جستجو و ارائه خدمات سریع برای کاربران پرداخت.

همچنین حجت الاسلام پورنوروز مباحثی از جمله وجود ظرفیت بین المللی شدن مرکز، رایگان شدن اپلیکیشن پاسخگو برای تماس مخاطبان، تبلیغ مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان ها و ضرورت فراهم آوری تجهیزات سخت افزاری برای کارشناسان اشاره نمود.

همچنین در این جلسه قاسم خالدی «معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی» و هیئت همراه به معرفی پیشینه و تأسیس شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال های پس از تأسیس این مرکز و شورای مذکور، اسنادی قوی از جمله شبکه ملی اطلاعات، سند مقابله با اخبار جعلی، سند صیانت از کودکان و نوجوانان و ... تولید شده است.

معاون مرکز ملی فضای مجازی در انتها ضمن اعلام آمادگی همکاری این مرکز اظهار داشت: یکی از مواردی که می تواند زمینه همکاری و هم افزایی را فراهم نماید، تدوین سند جامع فضای مجازی در دین است.