مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و زيارت از راه‌اندازي سامانه پرسش و پاسخ در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين مهدي شهسواري گفت: يكي از دغدغه‌هاي اصلي سازمان حج و زيارت به عنوان سازماني خدمت‌رسان به حجاج و زائرين، اطلاع رساني شفاف و كافي به مردم و مشتاقان سفرهاي زيارتي و پاسخگويي به زوار است و روابط عمومي اين سازمان تلاش مي‌نمايد تا با تمام توان در راستاي تحقق اين مهم گام بردارد. وي افزود: در راستاي تكريم زائران و پاسخ به پرسش‌ها و مشكلات اين عزيزان، سامانه پرسش و پاسخ اين سازمان از روز سه شنبه ۱۱ آذرماه سالجاري بصورت آزمايشي آغاز بكار كرده و تاكنون بيش از دو هزار پرسش مطرح شده از سوي زائران و مراجعين به اين سامانه در حوزه سفرهاي حج، عمره و عتبات پاسخ داده شده است. حجت الاسلام شهسواري اضافه كرد: اين سامانه با هدف خدمت رساني به زائراني كه امكان دسترسي به اينترنت و مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت را دارند، طراحي شده و با بررسي و شناخت نيازهاي زائران در حال تكميل و بهبود است. مديركل روابط عمومي سازمان حج و زيارت ادامه داد: همچنين روزانه تعداد بسيار زيادي از زائران و مشتاقان سفرهاي زيارتي نيز با واحد اطلاع رساني اين سازمان تماس مي‌گيرند و بدين طريق سؤالات و پرسش‌هاي آنان پاسخ داده مي‌شود و بدين طريق زائران بدون مراجعه حضوري به سازمان پاسخ پرسشهاي خود را دريافت مي‌نمايند. زائران و مشتاقان سفرهاي زيارتي حج، عمره و عتبات مي‌توانند با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت به آدرس www.hajnews.ir سوالات و پرسش‌هاي خود را مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دريافت نمايند.