پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام ببخشيد من جواب خودم رو نگرفتم ايا من جوان كه همه جا ميرم وبا دختر هاي دوست هستم وحتي ميتوانم رابطه جنسي داشته باشم چرا بين بد بدتر بد رو رو انتخاب نكنم شما ميگوييد كه استمنا نكنيم به نظر شما برويم رابطه داشته باشيم اون كه بدتر از اين است ميگين ورزش كن يا روزه بگير بعد از 5دقيقه دوباره هوسي ميشه پول هم نداريم كه زن بگيريم لطفا جواب رو واضح تر بگوييد

پاسخ:
اجازه می خواهم کمی آسیب شناسانه و نه همدلانه به نامه شما نظری بیفکنیم. امید است که از گزش احتمالی قلم دلگیر نگردید.
ما اصرار بر انتخاب بد يا بدتر شما نداريم و شما آزاديد كه براي دین و دنیای خود تصميم بگيريد. متاسفانه برخي جوانان ما با دورانديشي و همه جانبه نگري فرسنگ ها فاصله دارند و نمي دانند يك بار استمنا در تمام عمر مي تواند چه پيامدهاي طولاني مدتي در زندگي دنيوي و اخروي آن ها به همراه داشته باشد به ياد داشته باشيد كه طرف حساب شما ما نيستيم چرا كه ما از شما به مراتب گناهكارتر و روسیاه تر هستيم طرف حساب ما و شما خداست. آيا مي توان به عنوان يك بنده نا چيز و بي مقدار خدا با گردن افراشته در برابر خداوند قد علم كرد و گفت كه من بين بد و بدتر بد را انتخاب كردم. آيا خوبي وجود نداشت كه ما مجبور شديم بين اين دو يكي را بر گزينيم.
ساده انديشي و خام نگري به مسائل بسيار جدي و سرنوشت ساز زندگي حد و اندازه اي دارد و ما نبايد به همين راحتي از كنار دهن كجي آشكار به خداوند بگذريم.
باور نماييد كه اين جمله شما «من جوان كه همه جا ميرم و با دختر هاي دوست هستم» مو بر اندام من روانشناس راست مي كند و نمي دانم شما با چه حساب و كتابي اين گونه دل به دريا زده ايد.
آيا تا آخر عمر قصد دختر بازي و ... داريد يا اين كه مي خواهيد در آينده سر و ساماني به زندگي خود دهيد. اگر خواهان ازدواج و ساماندهي به زندگي پر هياهوي خود هستيد بايد بدانيد همين كار بد شما به بدترين وجه شيرازه زندگي مشترك شما را از هم خواهد پاشند. چگونه امكان دارد پسری كه ده ها دختر رنگارنگ را تجربه كرده است به يك رنگ (يعني همسر) اكتفا كند و آرام گيرد قطعا پيامدهاي سخت و مرد افكن اين شاخه و شانه كشيدن شما براي خدا در آينده نزديك خود را به شما نشان خواهند داد.
ما هم در ايام جواني و دوران تجرد طولاني مدت خود شهوت بسيار داشتيم. ولي بين بد و بدتر خوبترين كه همانا خويشتنداري جنسي بود را برگزيديم با كنترل و حذف همه محرك هاي جنسي مي توان به يك خويشتنداري صددرصد آرامبخش و تنش زدا رهنمون گشت اين امر صددرصد شدني است كما اين كه تجربه شخصي من و بسياري از همكارانم ان را اثبات كرده است.