پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

با عرض سلام وتشكر از اينكه جواب سوال قبلي مرا داديد. سوال ديگري از خدمتتان داشتم.متاسفانه من حدود 2 سال به گناه استمنا دچار بودم به طوري كه بعد از اين كار سست ميشدم ولباس زيرم مرطوب ميشدو نمي دانستم كه بايد غسل كنم و با همان شرايط نماز ميخواندم و روزه ميگرفتم.آيا نماز وروزه آن 2 سال من چه حكمي دارد؟متاسفانه من با نزديكي هاي جنسي پدر و مادرم بسيار تحريك ميشوم.آن ابتدا هم خواستگارهاي خوبي داشتم كه پدر ومادرم به بهانه هاي واهي وبيهوده آنها را رد ميكردند .چه كنم كه هم بختم باز شود و هم اينقدر هوسراني نكنم البته از وقتي كه فهميدم استمنا گناه است اين كار را ترك كردم وتوبه كردم ولي شيطان هميشه در كمينم است چه كنم؟خواهش ميكنم براي باز شدن بختم دعا كنيد.با تشكر فراوان.ان شاءاله خدا هميشه يارتان باد

به شما خواهر گرامي به خاطر اين مجاهدت نفساني بزرگ تبريك مي گوييم و اميدواريم كه چيزي جز خوشبختي نصيب شما نگردد.
بي شك شما مثل هر دختر ديگر داراي يك تقدير بس مثبت مي باشيد كه در زمان مقتضي رخ از نقاب خواهد كشيد. هيچ چيز به اندازه تقوا و پرهيز از گناهان ريز و درشت در رقم خوردن تقدير مثبت شما موثر نيست و چه بسا اگر همين سابقه خود ارضايي را نداشتيد، تا كنون به خانه بخت رهنمون گشته بوديد.
بايد زمينه و بستر مساعدي براي نزول رحمت ها و عنايات ويژه خداوند فراهم اورد كه از جمله مهم ترين آن ها حفظ عفاف و تقوا مي باشد.
ما همه براي خوشبختی شما دعاي خير مي كنيم و اميدواريم با به صفر رساندن دیدن روابط جنسي والدين، عوامل تحريك زا را به حداقل برسانيد.
اما در خصوص حکم دقیق جنابت احتمالی شما بهتر است این سؤال خود را از طریق کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با شماره 09640 جویا شوید.