پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

فکر می کنم شهواتم فوران کرده . با دستکاری اندام تناسلی ام شهوتم را ارضا می کنم

شما در برهه زماني سرنوشت سازي به سر مي بريد كه به مديريت كار آمد شما در همه زمينه هاي شناختي عاطفي و رفتاري نيازمند است.
اگر فارغ از اين دل مشغولي ها و ذهن اشتغالي ها از بالا به خود بنگريد، دختري را خواهيد ديد كه تمام تمركز خود را در اموري گذاشته است كه به نحوي از دايره اختيارش خارج است. به هر دليلي ازدواج شما با موانعي همچون داشتن خواهر بزرگ تر سخت گيري پدر و ... روبرو است، ايا در اين شرايط منطقي است كه شما ان به ان بر اتش نياز خود به ارضا مشروع بدميد؟! قطعا نه!
از شما به عنوان يك دختر بالغ و عاقل انتظار مي رود به جاي اصرار بر تغيير شرايط به تغيير دروني خود بپردازيد. بايد صرفا ذهن خود را مشغول اموري سازيد كه در حيطه اراده شما مي باشد.
در اين شرايط بهتر است به جاي بزرگ نمايي و بغرنج سازي نياز به ارضای مشروع، به تعديل و ساده سازي اين نياز بپردازيد. نياز جنسي بر خلاف ساير نيازهاي فيزيولوژيك، نيازمند ارضای فوري نيست و فرد مي تواند بدون كوچك ترين آسيب جسمي و رواني سال ها ارضای اين نياز را به تأخير اندازد. همه اين امور در ذهن و مغز شما پردازش و ساماندهي مي گردد و شما مي توانيد با يك خود تلقيني مثبت و كار امد به خود القا نماييد كه هيچ عجله اي براي ازدواج نداريد و مي توايند حداقل تا ده سال اينده بدون هيچ كژ رفتاري جنسي - از جمله دست كاري اندام تناسلي - به راحتي از عهده مهار و مديريت اين نياز خود برآييد.
فكر نكنيد شما در اين مساله تنها هستيد؛ بلكه ميليون ها نفر همچون من با همين تكنيك در اوج غرايز جنسي، اين نياز خود را سال ها به تاخير انداختند. اين امر شدني است و ارامش ناشي از ان به هر گونه ناكامي جنسي ظاهري مي ارزد.
پس توصيه ما به عنوان روان شناس اين است كه با يك ساماندهي و بازنگري دوباره در نظام شناختي عاطفي رفتاري خود جهت مسير زندگي خود را به يك شرايط سازگارانه و ارامشگرانه ببريد.
اگر به هر دليلي از پذيرش اين مطلب شانه خالي كنيد، قطعا چيزي جز اضطراب، وسواس و افسردگي در كنار كوله باري از گناهان جنسي و غير جنسي نصيب شما نخواهد شد!! بي شك شما به عنوان يك دختر مومن و پاكدامن داراي يك تقدير بس مثبت مي باشيد كه در زمان مقتضي به خواستگاري شما خواهد آمد. اين تقدير بس مثبت كاري به داشتن خواهر بزرگ تر يا سخت گيري پدر ندارد و اگر زمانش فرا برسد، تمام موانع به صورت طبيعي يا ماورای طبيعي حل خواهد شد. خداوند قادر و حكيم يك لحظه هم بنده اش را به حال خود رها نخواهد كرد و شما نبايد لحظه اي در اين مهم شك نماييد.
همواره تا پايان عمر خواهان امور (با قيد مصلحت و حكمت الاهي آن) باشيد و از هر گونه حاجت خواهي (به هر قيمتي) بر حذر باشيد!! اگر به خداوند اعتماد نماييد، قطعا خداوند اعتماد شما را بي پاسخ نخواهد گذاشت.
در اين ميان آن چه از همه مهم تر است اين است كه:
تحقق همه اين تقديرهاي مثبت الهي شرايطي دارد كه از جمله آنها سربلندي شما در آزمايش هاي ريز و درشت الهي مي باشد؛ اگر نيك بنگريد شما در يك ازمايش خطير به سر مي بريد كه هر گونه شكست شما در اين ازمايش آينده شما را به نحو محسوسي تغيير خواهد داد.
در هر صوردت بهتر است تمركز خود را به طور كامل و صد درصد از موضوع ازدواج، چه امروز، چه ده سال ديگر، برگردانيد و به طور كامل به ساير امور مهم زندگي تان بپردازيد!! به عنوان مثال اگر امكان ادامه تحصيل داريد، صد درصد فكرتان را به ادامه تحصيل مشغول سازيد و حتي يك هزارم ان را مشغول ازدواج و مسائل پيرامون آن نسازيد.