پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.
با سلام خدمت کارشناس محترم من جوانی بیست ساله هستم از نوجوانی تا به حالا به یک بیماری روانی به نام استرس دچار شده ام چند سالی هست که به این بیماری گرفتار شده ام

با سلام خدمت کارشناس محترم من جوانی بیست ساله هستم از نوجوانی تا به حالا به یک بیماری روانی به نام استرس دچار شده ام چند سالی هست که به این بیماری گرفتار شده ام ،مشخصه های این بیماری در من به گونه ایست که صحبت کردن با دیگر افراد برایم بسیار دشوار شده است من حتی در جمع دو نفر به بالا نمی توانم صحبت کنم و یا حتی وقتی که به جمعی ملحق می شوم تپش قلبم شدت می گیرد و رنگ صورتم عوض می شود به گونه ای که ضعف را در چهره من می بینند من را راهنمایی کنید که بتوانم با کمک دینم این بیماری را شکست بدهم . از شما خواهش می کنم کمکم کنید.

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه عزيز؛ و تشكر به خاطر ارتباطتان با اين مركز؛
مشکل شما يک نوع اختلال اضطرابي است که علاوه بر تقويت باورداشت هاي مذهبي بايد از طريق دارودرماني و روان درماني درمان پذيرد.
شک نکنيد که مشکل شما جز از طريق جلسات روان درماني حضوري(و نه خوددرماني يا درمان نوشتاري و ...) قابل درمان نيست . بايد در اسرع وقت براي اين مهم به يک روانشناس باليني متخصص در درمان بيمارهاي اضطرابي مراجعه نماييد. اگر در شهر يا روستاي خود چنين متخصصصي سراغ نداريد ،به شهرهاي مجاور سري بزنيد.
همچنين مراجعه به روانپزشک براي دارودرماني ضروري به نظر مي رسد.