پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

باسلام من مدتی باخانمی که کارش سحروجادووطلسم می باشدرابطه دوستانه ای داشتم ولی به خاطرخوابهایی که می دیدم که یاگربه های خشمگینی که ازطرف این خانم می آمدندبه سمت من بودندویابه خاطربازکردن سوزاندنی که به من داده بودهمان شب مردی رادرخواب دیدم که بمن میگفت بخاطراینکه من آنهارااذیت میکنم میخواهدمن راخفه کندووقتی که پایش رانزدیک صورتم آوردتابزندسم داشت ومتوجه شدم جن است وخیلی هم ازمن متنفربودولی چون ماه رمضان بودوقران می خواندم جنی که همراه اوبودگفت بخاطراینکه قران می خوانم نمی تواندصدمعه ای بمن بزند.یکبارهم بااین خانم جلوی مشتریانش بااوجروبحث شدیدی کردم که اوگریه کرد.الان خوابهایی می بینم که من رادرموردآینده چه ازدواج وچه کارنگران کرده فبلا دختری رادرخواب می دیدم که برای هرکاری که آن روز دربیداری می خواستم انجام بدم این دختر درخواب نمی گذاشت که دربیداری هم می شدووقتی دعای باطل سحر گرفتم مدتی راحت بودم ولی الان یکروزای خانم رادرخواب دیدم وپسری که خواستگارم بودولی این خانم مانعی بودبرای اینکه این پسرازمن دورشودودرخواب من راتهدیدمیکردکه قبلاکسان دیگری رامیفرستادتاجلوی آمدن خواستگاروازدواج رابگیرندولی حالاخودش اینکاررامیکند. سئوال من اینست که این خانم می تواندکاری کندکه من هیچوقت نه کاری پیداکنم ونه ازدواج کنم؟آیامن بایدبایدبااین خانم آشتی کنم؟لطفابگوییدمن بایدچکارکنم ؟

با سلام و تشکر از اعتماد به ما و ارتباط تان با اين مرکز و عرض پوزش از ديركرد در ارسال پاسخ.
از بررسي آيات قرآن در زمينه سحر و جادو به اين حقيقت دست مي يابيم که بخشي از سحر حقيقت دارد ؛ اما بخش گسترده اي از آن واقعيت ندارد . ترس ها و اوهام و خيالات با تلقينات منفي است كه انسان را از كارهاي مثبت و موفقيت هاي زندگي باز مي دارد.
آن بخش هايي كه واقعيت دارد ،نيز تنها به اذن و اراده الهي مي تواند موثر باشد و چون انسان به خدا پناه ببرد، خداوند هيچ گاه اجازه تأثير سحر نخواهد داد؛ زيرا سحر و جادو از خواست و قدرت الهي بالاتر نيست .قدرت و خواست خدا را زير سوال نمي برد . به ما اين مسئله را گوشزد مي کند که هر چه در جهان هستي اتفاق افتد، از خواست خداوند بيرون نيست؛ بنابراين با خواندن دعاهاي باطل السحر و خواندن منظم سوره هاي فلق و ناس مي توانيد خاطر خود را زيان آن ها آسوده خاطر كنيد.
ارتباط با اين گونه افراد به هيچ به صلاح دين و دنيا شما نمي باشد و به هيچ دليل به سراغ چنين افرادي نرويد.
توصيه مي شود در اسرع وقت به يک روانپزشک يا مشاور زن مراجعه نماييد ،چرا که بسياري از رويکردهاي مرضي به علوم غريبه ريشه در اختلالاتي مانند اضطراب و افسردگي و .... دارد.