پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

من دختری هستم 20 ساله که نمی تونستم تا 3 ماه پیش شهوتم را کنترل کنم و با دیدن فیلم های مستهجن خودم را ارضا می کردم . کار به جایی کشیده بود که توی یه روز 5 یا 6 بار خودم را ارضا می کردم اما الان حدود 3 ماه که توبه کردم و دیگه سراغ هیچی نرفتم می خوام بدونم ایا برای من از لحاظ جنسی و جسمی مشکلی پیش میاد من می تونم ازدواج کنم و بچه دار شم . متشکرم

پرسشگر گرامي با سلام و سپاس از ارتباطتان با اين مرکز
بسيار خوشحال هستيم از اينکه با اراده خودتان براين مشکل فايق آمده ايد. در خصوص مشکلات جنسي و جسمي ناراحت و نگران نباشيد. در صورت ترک اين رفتار نابهنجار بزودي جبران خواهند شد و شما شرايطي کاملاً عادي خواهيد داشت. نکته مهم در اين بين آن است که بتوانيد وضعيت کنوني خودتان را حفظ کنيد. از بين رفتن اثرات عادت زشت خود ارضايي ، بستگي به مدتي که شخص به آن گرفتار بوده ، تعداد دفعات انجام آن و قدرت بدني دارد . اما خوشبختانه بايدبگوييم بيشتر اثرات سوء آن با ترک اين عمل از بين خواهد رفت و تنها در موارد بسيار نادر است که برخي اثرات بر جاي خواهد ماند. پس جاي نگراني نيست .پس از ترک آن مي توانيد زندگي زناشويي خوبي نيز داشته باشيد .
والسلام خدانگهدارتان!