پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام من دختری هستم که مدتی است که خواب های عجیب وپر محتوا میبینم که مرا کاملا سردر گم کرده مثلا خواب عزرائیل را می بینم که جان بعضی افراد را میگیرد ومن هم با او همراه میشوم و تماشا میکنم یا خواب بعضی از امامان مثل امام زمان امام علی حضرت فاطمه که از ایند به من خبر میدهند که حرفای انها به حقیقت پیوسته حالا می خواستم بدونم معنی این خواب ها چیه؟ من که یک فرد معمولی هستم چرا باید این خواب ها رو ببینم خواهش میکنم جواب مرا بدهید که این خواب ها مرا دیوانه کرده اند ممنونم

پرسش: من خواب هاي عجيب و پر محتوا مي بينم شرح :
دختري هستم که مدتي است که خواب هاي عجيب وپر محتوا مي بينم که مرا کاملا سردر گم کرده، مثلا خواب عزرائيل را مي بينم که جان بعضي افراد را مي گيرد ومن هم با او همراه مي شوم و تماشا مي کنم يا خواب بعضي از امامان مثل امام زمان، امام علي ،حضرت فاطمه که از آينده به من خبر مي دهند که حرفاي آن ها به حقيقت پيوسته .معني اين خواب ها چيه؟ من که يک فرد معمولي هستم ،چرا بايد اين خواب ها رو ببينم ؟

پاسخ: پرسشگر گرامي با سلام و سپاس از اعتماد و ارتباط تان با اين مرکز .
اين مرکز تعبير خواب ندارد .
مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني آماده پاسخگويي به سوالات شما در زمينه احكام، مشاوره خانواده، اخلاق، قرآن حديث، تاريخ اديان، اعتقادي مي باشد.
در صورتي كه براي ما سوالي رو ارسال نماييد ما پاسخ آن را در اسرع وقت برايتان به ايميلتان ارسال مي كنيم.