پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام- نیاز به مشاوره دارم . آیا در بین شما کسی هست که بتونه به من مشاوره بده و به من کمک کنه؟ چند وقتیه که نمی دونم چم شده . از بیشتر آدمها بدم میاد و نمی تونم این تنفر رو پنهان کنم . بعضی وقتا اونقدر از دست آدمها جوش می اورم که بی توجه به مکان و زمانی که در آن هستم و عواقب احتمالی آن درگیر می شوم . ( درگیری لفظی) من آدم فوق العاده صبوری بودم . برام این سوال مدام تکرار میشه که این نسل بشر که شده اشرف مخلوقات و خدا به خودش آفرین گفت بعد از خلقتش، چرا از حیوانات هم پست ترند ، درنده ترند.؟؟؟ حیوانات به هم نوع خودشون کاری ندارند حمله نمی کنند غارت نمی کنند همدیگر را نمی کشند. پس چرا انسان همه ی این کارها را می کند. بعضی وقتا الکی گریه ام می گیرد. دنبال بهانه می گردم گریه کنم یا به کسی گیر بدهم. من اینطوری نبودم. چرا اینطور شدم . باید چه کنم ؟

پرسشگر گرامي با سلام و سپاس از ارتباطتان با اين مرکز
پرخاشگري و اضطراب يكي از مسايلي است كه با آن روبرو هستيد. با اشاره به برخي نشانه ها ابتلا به افسردگي نيز محرز است .نياز به مراجعه به روانپزشك داريد. استفاده از دارو درماني اين مزيت را دارد كه شما را با سرعت بالايي از اين وضعيت دور مي سازد . زمينه دريافت رواندرماني توسط روانشناس را فراهم مي آورد. فراموش نكنيد كه دارو درماني در صورتي كه فوري به آن اقدام كنيد ، ممكن است پس از مدتي تحت نظارت پزشك قطع گردد و عملاً به آن نيازي نباشد.
دارو درماني قادر نيست محتويات افكار افراد مبتلا به افسردگي و اضطراب را تغيير دهد اما اين مزيت را دارا است كه جلوي افكار مزاحم را بگيرد و ما را به درمان واقعي نزديك سازد. روان درماني كه توسط روانشناس ارايه مي گردد، مي تواند افكار مزاحم را شناسايي كرده و محتويات آن را تغيير دهد. گريه بيش از اندازه و بدون دليل چنانچه مدت دار باشد، نشانه مناسي براي افسردگي است که با خوددرماني به جايي نمي رسد . نياز به درمان مستقل مي رسد. وقت را تلف نکنيد .حتماً به دنبال يک روانپزشک و رواندرمانگر باشيد. براي کسب اطلاعات بيش تر با بخش تلفني مرکز با شماره 09640 تماس بگيريد.