پاسخگویی دانش آموزی

پاسخگویی دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در این جلسه که  به صورت حضوری در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی مجموعه برگزار گردید، به پرسش های دانش آموزان نمونه دولتی دوره متوسطه دوم در گروه های تخصصی (فقه و احکام، تاریخ و سیره، اخلاق و تربیت، سیاسی اجتماعی، کلام و اعتقادات و مشاوره و روانشناسی) پاسخ داده شد.

در ابتدای این جلسه  حجت الاسلام والمسلمین پورمدنی، رئیس اداره پاسخگویی فضای مجازی مرکز ملی به معرفی بخش های مختلف مرکز پرداخت. 

پس از این سخنرانی، دانش‌آموزان طبق تخصص کارشناسان مجموعه، با تشکیل حلقه‌های خودجوش پرسش و پاسخ، به بیان سوالات و نظرات خود با کارشناسان مرکز ملی پرداخته و پاسخ‌های کارشناسان را شنیده و به بحث گذاشتند.

از نکات قابل تامل و تکراری در این جلسه، عدم شناخت دانش‌آموزان نسبت به بسترهای ارتباطی برای پرسش و گفتگو با کارشناسان مجموعه‌های حوزوی و ایجاد اقبال چشمگیر به این امر، بعد از بحث و گفتگو با کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی بود که بعد از برگزاری این جلسه  و بر اساس نظرسنجی از برخی از آنان، دانش آموزان مایل به حضور کارشناسان مرکز در مدارس سمپاد به صورت مستمر بودند.