علاقه به ازدواج موقت

با سلام و تشکر از زحمات شما من مرد28 ساله که 6 ساله ازدواج کردم ولی متاسفانه حدود 8 ماهیه که شدیدا یک حسی درونم به وجود اومده که دوست دارم باخانمی به غیر از خانمم رابطه جنسی داشته باشم و البته بزرگتر از خودم و چون آدم مذهبی و معتقدی هستم این مسئله باعث عذاب من شده و از خدا و ائمه خواستم که این مسئله رفع بشود ولی نشد و هر روز بدتر می شود خودم هم نمیدونم چرا اینجوری شده اصلا اهله هیچ برنامه و خلافی هم نبودم که بگم به خاطر گذشته خودمه بنده دوستان روحانی زیادی دارم ولی اصلا روم نشده به اونها بگم و شاید باورشون نشه که من اینجوری باشم به ذهن خودم ازدواج موقت رسید و تو اینترنت و چت دنبالش رفتم دیدم اونجا اصلا محیط مناسبی نیست و ثمره ای جز تلف کردن وقت نداره از طرفی میترسم با این کار یک مشکل دیگه بهم اضافه بشه و پیدا کردن مورد برای صیغه هم به راحتی نیست.الان ملتمسانه از شما کمک می طلبم البته نصیحت نه من نیاز به راه حل دارم. خواهشا کمک کنید نمی خواهم ایمانم ایجوری لکه دار بشه که البته شده .ممنون ضمنا مرجع من حضرت آیت ا.. بهجت بودند که الان رجوع به مقام معظم رهبری کردم.

پرسشگر گرامي با سلام و سپاس از ارتباطتان با اين مرکز
سوال شما تا حدود زيادي مبهم است. احتمال زياد دارد حس دروني شما نسبت به اين مساله به نوعي رنگ و بوي وسواس فکري به خود گرفته باشد. اين افکار و تصاوير به صورت افکار مهاجم به ذهن شما هجوم مي‌آورد . مدام ذهن شما را مشغول مي‌سازد . نشخوار ذهني که محتواي جنسي دارد، به خاطر بار هيجاني‌اش تا حدودي باعث کاهش اضطراب شما مي‌گردد و به همين سبب روز به روز تقويت مي‌گردد.
هجوم اين افکار نابهنجار و مزاحم به ذهن ريشه در اضطراب بالاي شما دارد . ذهن شما براي کاهش اين اضطراب گويا چاره‌اي جز تکرار آن ندارد.
به اين ترتيب هر چيزي که اضطراب شما را پايين آورد ،مي‌تواند در کاهش اين افکار ناهنجار به شما کمک کند. اگر نيک بنگريد برخي رگه‌هاي وسواس فکري يا عملي در شما وجود دارد . اين امور وسواس گونه فقط به تمايل جنسي خلاصه نمي‌گردد.
تمايل شما به رابطه جنسي با زنان بزرگ تر اين حدس يعني وسواسي بودن اين افکار را تقويت مي‌نمايد. عملي ساختن اين افکار يعني ورود آگاهانه يا ناشيانه شما به وادي پر فراز و نشيب ازدواج موقت ،نه تنها مشکلي از شما حل نخواهد کرد، بلکه باعث تشديد اين تمايلات خواهد شد.
روزي به خود مي‌آييد که در هفته با چند خانم بزرگ تر ارتباط داشته‌ايد، ولي اين افکار وسواسي شما را رها نکرده است. البته به احتمال زياد محتواي افکار وسواسي جنسي شما تا حدودي تغيير مي‌يابد.
کمال‌گرايي منفي يا کامل‌گرايي منفي يکي از ويژگي‌هاي افراد مبتلا به وسواس فکري مي‌باشد. اين افراد به کم تر از کمال يک چيز رضايت نمي‌دهند . همواره خواهان کامل‌ترين و برترين‌ها هستند. کمال‌گرايي در امور جنسي نيز بسيار رايج است . مردان کمال‌گراي منفي معمولاً رضايتمندي زناشويي و جنسي اندکي دارند. اين فرد اگر درمان گردد، هر رابطه جنسي با همسر (هر چند ناقص باشد) را بسيار رضايت‌بخش توصيف مي‌کند.
توصيه مي‌شود با مراجعه به روان شناس باليني سعي در حل مشکل خود نماييد .خود درماني دراين امور بسيار ناکارآمد و فرصت ‌سوز است.
براي کامجويي بهتر از رابطه جنسي با همسر نيز بايد با مطالعه کتاب‌هايي در اين زمينه به سواد جنسي خود بيفزاييد. سعي نماييد همه تنوع‌طلبي‌ها خود در رابطه با زنان متعدد را با تنوع بخشيدن به روش‌هاي نزديکي درمان نماييد.
در صورت تمايل مي‌توانيد با مشاوران اين مرکز با مشاوره 09640 بدون کد و هزينه و به صورت کاملاً سري تماسل حاصل نماييد. اين مرکز هيچ اطلاع يا مسئوليتي در زمينه مورد يابي براي ازدواج موقت ندارد.