سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

حضور مرکز ملی پاسخگویی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب نهران
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی "مسئول غرفه این مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران" تصریح کرد: مركز ملي پاسخ گويي به سوالات ديني ني

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی، مجتبی احمدنژاد "مسئول غرفه این مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران" تصریح کرد: مركز ملي پاسخ گويي به سوالات ديني نيز با حضور روزانه پنج نفر از كارشناسان اين مركز به صورت تخصصي پاسخ گوي سوالات، شبهات و مشاوره ديني به بازديد كنندگان بوده است.

مجتبی احمدنژاد با بیان این‌که همه روزه کارشناس روحانی متخصص در غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حضور دارند و پاسخگوی سوالات مردم هستند، اظهار داشت: گروه‌های اعتقادات، احکام، اخلاق و خانواده، تاریخ اسلام و مشاوره روان‌شناسی در این غرفه فعال هستند و کارشناسان هر گروه (که علاوه بر فارغ التحصیل بودن سطوح حوزوی، حداقل مدرک کارشناسی ارشد این رشته‌ها را دارند) به صورت تخصصی به سوالات پاسخ می‌دهند.
وی در پاسخ به این سوال که چه پرسش‌هایی بیشتر مطرح می‌شود، توضیح داد: یشترین سؤالات چند روز اخیر در نمایشگاه: آشنایی قبل ازدواج، فلسفه حجاب، حجاب اجباری، توبه، افسردگی، تربیت فرزند، احکام مسافر،  رفراندوم، کارآمدی نظام، حکومت دینی، تربیت کودک، مهارت های همسرداری، آموزش موسیقی، خمس و تقلید بوده است.
احمدنژاد اضافه کرد: سوالاتی درباره تاریخ اسلام، زرتشت، کوروش، ایران باستان، ایران و  اسلام، فمنیست، تناسخ، سحر و  جادو و جهان موازی نیز جزو پرسش های پربسامد این روزها بوده است.

این کارشناس مذهبی که در سال های گذشته به صورت منظم و مستمر مدیریت غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی را به عهده داشته، درباره دشواری‌های ماموریت همکارانش گفت: همکاران مرکز به حسب وظیفه همه روزه ساعت ۷ صبح از قم به سمت تهران برای حضور در نمایشگاه حرکت و تا ساعت ۲۰ آماده پاسخگویی می باشند.

ایشان با اعلام این خبر که مرکز ملی روزانه از طریق تلفن و فضای مجازی حداقل به ۱۰ هزار سوال پاسخ می دهد بیان کرد: با توجه به درخواست پرسشگران برای پاسخگویی چهره به چهره وعده ما برای این عزیزان حضور در نمایشگاه قرآن، نمایشگاه کتاب و متروی تهران می باشد.

احمدنژاد اظهار داشت: هموطنان عزیز می توانند جهت دریافت لینک را های ارتباطی با مرکز ملی عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰۰۰ ارسال کنند و در جریان مسیرهای پاسخگویی قرار گیرند.