گفتگو با حجت الاسلام جواد مرادی رئیس اداره پاسخگویی مکتوب و رسانه مرکز
گفتگو با حجت الاسلام جواد مرادی رئیس اداره پاسخگویی مکتوب و رسانه مرکز ملی

پاسخگویی مکتوب و رسانه در ماه مبارک رمضان

 در گفتگو با حجت الاسلام جواد مرادی رئیس اداره پاسخگویی مکتوب و رسانه، گزارشی از فعالیت های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان ارائه شد.

 حجت الاسلام مرادی در توضیح فعالیت بخش های مختلف این اداره گفت: بخش مکتوب و رسانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به پرسش های پربسامد، اقدام به تولید کتاب الکترونیک، کتاب صوتی، عکس نوشته، پادکست، موشن گرافیک و ویدئو کلیپ کرده است.

 رئیس اداره پاسخگویی مکتوب و رسانه مرکز ملی یکی از اقدامات جدید بخش رسانه مرکز ملی را، تولید موشن گرافیک بیان کرد و افزود: ذائقه مخاطبان فضای مجازی، بخش رسانه را بر آن داشت تا اقدام به تولید محتوا در قالب موشن گرافیک نماید. 

 ایشان در توضیح فعالیت های بخش مکتوب و رسانه، به کتابخانه مجازی مرکز اشاره کرد و گفت: بخش رسانه مرکز با توجه به رصد شبهات، اقدام به پاسخگویی به سوالات و شبهات پرتکرار در قالب کتاب الکترونیک کرده است و توصیه می شود کاربران محترم برای دریافت این کتاب ها به بخش کتابخانه در برنامه کاربردی پاسخگو یا وب پاسخگو مراجعه نمایند: 
 اپلیکیشن پاسخگو: mmps.ir/app.pasokhgoo
 وب‌ پاسخگو: my.pasokhgoo.ir/library

 وی هدف از تولید محتوای در قالب های متنوع را، آشنایی مخاطبین با ذائقه های مختلف با معارف قرآن و مسائل و احکام مربوط به ماه رمضان و شخصیت‌هایی مانند امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برشمرد.

مرادی در پایان اضافه کرد: کاربران فضای مجازی می توانند برای دریافت تولیدات رسانه ای مرکز به سایت مرکز ملی به نشانی pasokhgoo.ir یا صفحه مرکز ملی پاسخگویی در آپارت به نشانی www.aparat.com/pasokhgoo و پیام رسان های منسوب به مرکز به نشانی

pasokhgoo@

مراجعه نمایند.