سلام من يك روز ساعت 9 صبح خواب ديدم عروسيم هست دامادو نميشاختم و يك باره پسر مورد علاقم اومد جلو باهام صحبت كرد تعبيرشو خوندم نزديكي مرگ بود خدايي نكرده
و 2 شب بعد نيمه شب خواب حضرت عزرائيل و ديدم خوندم اگه ناراحت باشه نزديكي مرگه اما نه خوشحال بود و نه ناراحت به خوشحالي نزديك تر بود روي زمين بود مثلا من مرده بودم اما ميخنديدم انگار داشتيم بازي ميكرديم عزرائيل به خواهرم گفت حالا نوبت تو
حالا خيلي نگران شدم واقعا تعبير اينا خدايي نكرده نزديكي مرگه ؟حتما تعبير داره؟من خيلي نگرانم و ميترسم تو رو خدا كمكم كنين

این مرکز، تعبیر خواب نمی کند؛ اما با توجه به این که خواب های انسان می تواند در اخلاق و زندگی انسان تأثیرگذار باشد، چند نکته به اختصار اشاره می گردد:
1. امام صادق (ع) فرمود: «رؤیا، بر سه قسم است: گاهی بشارتی از ناحیه خدا است. گاهی وسیله غم و اندوه از سوی شیطان است . گاه، مسائلی است که انسان در فکر خود (در روزها هنگام بیداری) می پروراند و آن ها را در خواب می بیند». (1)
1. بیش تر انسان‏ها به دلیل دل مشغولی‏های دنیوی، از دیدن رؤیای رحمانی محروم اند و لذا همه یا بیش تر خواب هایی که می‏بینند، از دو قسم دیگرخصوصا دل مشغولی ها ، نگرانی ها ، و میل ها و ترس های نفسانی است.
2. به دلیل ظرافت و پیچیدگی بالای خواب ها از یک سو و دشواری یافتن معبران واقعی و قوی ، نباید خیلی روی آن ها حساس بود بلکه باید نیروی خود را روی واقعیات زندگی متمرکز نمود.
3. بسیاری از خواب هایی که به ظاهر بد و نگران کننده اند ، معنای خوبی دارند که معبران قوی آن را می فهمند ( البته در مورد کتابهایی که در مورد تعبیر خواب نوشته شده مورد تاءیید نیست)و لذا نباید نگران بود و باید این نوع خواب ها را حمل بر خیر کنیم.
4. توجه خود را بیش تر به نقاط مثبت و نورانی خواب معطوف کنید و اگر خوابی برای تان خیلی ناراحت کننده بود، صدقه بدهید و صلوات بفرستید و به زندگی و وظایف خود بپردازید.
5. خواب خود را برای دیگران تعریف نکنید؛ مگر به دلیل ضروری. خود نیز خواب خود را تعبیر به خیر کنید؛
نکتهء پایانی:
نه ما و نه شما ، هیچ یک زمان مرگ خود را نمی دانیم و لذا همیشه باید خدا پسندانه زندگی کنیم و از ظلم به دیگران بپرهیزیم و بلکه دستی نوازشگر و مهربان از سوی خداوند بر آنان باشیم تا خدا نیز به لطف و مهربانی با ما عمل کند.
احتمالا خواب دوم شما تحت تاثیر تعبیری که از خواب اول دیده اید بوده باشد و لذا نگران نباشید و صدقه ای بدهید واز خدمت به مادر و پدر خود و نیز صلهء رحم غافل نشوید ؛زیرا هم رضایت و دعای خیر والدین در طول عمر تاثیر اساسی دارد و هم صلهء ارحام و در آمده است که گاهی صلهء رحم ، عمر را تا 30 سال افزایش می دهد.
در صورتی که در زندگی خود مشکلاتی جدی دارید که ذهن شما را نگران و آشفته نموده برای ما بنویسید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.ویا با شماره (09640) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. موفق باشید
پي نوشت:
1. ثقة الاسلام کلینی، کافی، ج 8، ص 90، دارالکتب الاسلامیة، طهران، 1365 ه ش.