با عرض سلام !
ما حدود 4 سال پیش متوجه شدیم که یکی از نزدیکان همسرم برای بر هم زدن رابطه من با همسرم طلسمی انجام داده بود و ما برای اطمینان از این موضوع به حسینیه سید نور در شهر شوش رفتیم با امید به اینکه ایشان از نوادگان امام موسی کاظم هستند.انجا که رفتیم یکی از پسرهای ایشان گفت که برایمان طلسم گرفته شده و برای باطل کردن آن به ما دعایی دادند که خوردنی و دفن کردنی بود .ما آن را انجام دادیم و بعد از مدت زمان کوتاهی ازدواج کردیم .
بعد از آن یک بار دیگر به آنجا رفتیم و یکی دیگر از آنها دعاهایی برای زیاد شدن روزی و رفع گرفتاری و زیاد شدن محبت و دعاایی مبنی بر اینکه آن شخص مذکور نتواند برای کسی ضرری داشته باشد به ما داد.
مشکل من از اینجا شروع شد که توسط یکی از دوستانم که به کلاسهای انرژی درمانی می رود متوجه شدم که حتی کسانی که با استفاده از دعاهای قرآنی سحر باطل میکنند این کار را توسط جنهای دیگر انجام میدهند.
این موضوع من را بسیار آشفته کرده زیرا من به هیچ وجه قصد آزار و اسیر کردن هیچ یک از بنده های خدا را نداشتم و فقط فکر میکردم آنها فقط آیه های قران را استفاده میکنند.
دوستم گفت که می تواند در صورت اجازه دهدن ما منزل وخودمان را پاکسازی کند ولی من می خواهم از شما راهنمایی بگیرم که چگونه میتوانم این مخلوقات خدا را از بند خودم رها کنم به نحوی که نه به من آزاری برسانند و به طور کامل از زندگیم بیرونششان کنم و بیشتر از این موجب اذیت و آزارشان نشوم؟
و سواال دیگر اینکه آیا شما پاک سازی به شیوه انرژی درمانی را تایید میکنید!
مسلما راه کار شما برای من بسیار مهم است.
با تشکر

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه عزيز و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

در پاسخ به سوال شما ابتدا چند نكته بايد مورد توجه قرار بگيرد:
1. گرچه سحر و جادو واقعيت دارد و قرآن وجود آن را تأييد كرده، ولي از دست هر كس بر نمي آيد. بسياري از چيزهايي كه جادو و طلسم مي ناميم، القائات روحي و رواني است كه نه پايه و اساس عقلي و علمي دارد و نه از جهت ديني پذيرفتني است. اما به جهت پذيرش ما، تاثيرگذار شده است.
خدايي كه اجازه داده سحر ساحر اثر كند؛ اجازه داده استعاذه و پناه بردن مؤمن هم اثرگذار باشد و تأثير گذاري سحر ساحر را خنثا كند. لذا ما مي توانيم با اتكاء به خدا و با پناه بردن به او، از تأثيرهاي روحي و رواني سحر در أمان باشيم.
2. ما درخصوص آن چه در حسينيه سيد نور شوش مي گذرد و اين كه چه كساني و چه افرادي متولي اين گونه امور هستند، اطلاعي نداريم. اما اين را مي دانيم كه در غالب موارد، اين گونه امور، دكان بازاري است كه برخي شيادان سودجو از عدم آگاهي مردم و كثرت مشكلات و سردرگمي هايي كه دنياي امروز به خاطر دور شدن از خدا و معنويت گرفتار آن است، سوء استفاده مي كنند. سخنان اين افراد اعتبار شرعي و علمي ندارد، هر چند در برخي موارد مطابقت با واقع داشته باشد. هم چنين رجوع به اين افراد طبق نظر برخي از علما جايز نيست.
3. آن چه امروزه تحت عنوان كلاس هاي انرژي درماني برگزار مي شود، اعتبار نداشته و چيزي جز تهديدي جدي براي بهداشت و سلامت رواني و جسمي فرد نيست. زيرا ضمن آنكه اساسا بهداشت فردي به منظور تامين سلامت جسمي در اين كلاس ها مورد توجه نيست، عقايد و باورهاي فرد نيز به شدت به بازي گرفته شده و در جهت مقاصد برگزار كننده كلاس ها در مي آيد. بنابراين نه تنها اين گونه كلاس ها را تاييد نمي كنيم از هر گونه ارتباط با افرادي كه دراين گونه كلاس ها شركت مي كنند نهي مي كنيم.
با توجه به اين سه نكته روشن شد:
اول : اگر چه بخشي از سحر و طلسم واقعيت دارد و امري پذيرفتني است، ولي غالب آنچه امروزه ميان مردم درباره سحر و جادو و طلسم شايع است، بي اساس است. زيرا سرنوشت انسان‌ها در دست خدا و در گرو عمل انسان ها است. بنابراين نبايد عدم توفيق در كارها را به سحر و جادو و طلسم و مانند آن نسبت داد؛ زيرا به سر انجام نرسيدن كارها علل خاص خود را دارد. اقدامات افراد مدعي انرژي درماني نيز هيچ تاثيري در زندگي ما ندارد.
دوم: هر چند براي ما ننوشته ايد از كجا و به چه دليل به اين نتيجه رسيديد كه سحر شده ايد، بر فرض و به احتمال بسيار ضعيف، اگر يقين پيدا كرديد كه علت مشكلات پيدا شده سحر و طلسم است، با راهكارهاي زير مي توان آن را باطل ساخت:
الف) پناه بردن به خداوند (و زياد گفتن "اعوذ بالله من الشيطان الرجيم") و خواندن سوره‌هاي فلق و ناس؛
ب) خواندن آيه51 و 52سوره قلم (يعني از: "و إن يكادالّذين...) و همچنين خواندن "آية الكرسي"؛
ج) حاج شيخ عباس قمي در كتاب مفاتيح الجنان از اميرالمؤمنين (ع) نقل نموده است كه جهت باطل كردن سحر اين جملات را بنويسيد و همراه خود داشته باشيد:
« بسم الله و بالله، بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله. قال موسي ما جئتم به السحر إنّ الله سيبطله إنّ الله لا يصلح عمل المفسدين فوقع الحقّ و بطل ما كانوا يعملون فغلبوا هنالك و انقلبوا صاغرين » . (1)
توسل به چهارده معصوم و ذكر شريف صلوات نيز در اين زمينه بسيار موثر است.
سوم: با اين همه، به نظر مي رسد كه مشكلات ايجاد شده براي شما، ربطي به سحر و طلسم ندارد و بايد در اموري ديگر علل آن را جويا شويد. به احتمال بسيار در تشخيص قرائن موجود اشتباه كرده ايد. بنابراين سعي كنيد علت هاي واقعي عدم كاميابي خود را جستجو نماييد. علت هاي بسياري وجود دارند كه غالباً از ديد ما پنهان هستند و ما غالباً بدنبال سريع ترين و راحت ترين راه حل ها مي گرديم.
توصيه مي كنيم ذهن خود را از اين حرف هاي بي اساس و خرافي پاك كنيد و به زندگي عادي خود برگرديد.
توصيه مي‌شود با مشاورين همين مركز با شماره (09640) بدون كد، تماس بگيريد و راهنمايي هاي تكميلي را جويا شويد.
پي نوشت :
1. حاج شيخ عباس قمي، مفاتيح الجنان، باقيات صالحات، باب سوم، نشر بلاغت، قم، بي تا.

موفق و موید باشید