با عرض سلام و خسته نباشيد، خدمت دست اندر كاران: اول از همه: من دلم از اسلام پر است، چرا اسلام به وجود آمد ،چرا؟ حتماً به وجود آمده كه مارا زجر دهند در مورد هر چيزي، در مورد انتخاب همسر ، در مورد انتخاب درس و هر چيز ديگه اي.من ايييييييين دين مزخرف بي معني را كه نه سر دارد و نه ته را دوست ندارم.اگر به دين باشد مسيحي ها بيشتر از ما از دين باخبرند.هم از پاكي ، هم از نجاست ، هم از انتخاب همسر، و همچنين انتخاب درس. واقعا اسلام براي چه به وجود آمده، به وجود آمده كه چند آخوند بي سوادكه از انسان كشي هيچ بويي ديگري نبردند نشستند بالاي منبر و نظر ميدهند، آقايان قدرت لايتناهي بالاي سر ما انسان هاست، چرا خودمان را گول ميزنيم، خداوند هر كاري كه انسان انجام دهد، به سزاي عملش ميرساند.داخل هر كتاب آسماني هم اين دستور نوشته شده: كه اي انسانها شما هر كاي انجام دهيد به سزاي عملتان ميرسيد.داخل انجيل، تورات، كتاب قران.راستي اين كتاب قران كه هي دم از آن ميزنند، از كجا به دست ما رسيده است، آقايان خوشكل ، از دست سني ها،كه نمازشان سر وقت، درسشان سر وقت، همسر يابيشان طبق دستور رسول خداست،و ما مسلمانها، اين كتاب را مال خودمان ميدانيم.واقعاً كه بايد ما ايراني ها را بايد بكشند. از ميان ببرند.ما هيچ چيزمان به دين نرفته. ما اصلاً دين نداريم. دين در مكه و مدينه و بيت المقدس و كربلا و مدينه هست. در آخر من بخواهم تغيير دين بدهم از فردا چه مراحلي بايد طي كنم؟البته اين دين كه نيست كه ما داريم. حالا چطوري عوض كنم. لطفا مراحلش را براي من بگيد با تشكر فراوان.

پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباط تان با این مرکز
بیش تر از اینکه به تغییر دین نیاز داشته باشید، به اموری که عرض می شود، نیاز دارید،چرا که بدون تحصیل آن ها به هر دینی قدم بگذارید، بعد از مدتی به همین آشفتگی دچار خواهید شد.
1- مشاوره اخلاقی، فرهنگی و آداب سخن گفتن و معاشرت، را یاد بگیرید. هر آنچه که به زبان تان می آید، بدون فکر و اندیشه در مورد صحت و سقم آن بیان نکنید. کلام تان را از زشتی و پلیدی و ناسزا به این و آن و مقدسات، پاک کنید.
2- مشاوره فکری، تا شما را با نحوه صحیح اندیشیدن آشنا کند تا هر خیالی را به ذهن خود به عنوان اندیشه راه ندهید . ذهن تان از این آشفتگی و تناقضی که به آن گرفتار است و سراسر مطلب تان نشان دهنده آن است، خارج شود. همچنین نحوه صحیح سوال پرسیدن برای رسیدن به حقیقت را به شما بیاموزد.
3- مشاوره تحصیلی ، تا شما را با نحوه صحیح انتخاب درس و درس خواندن آشنا کند تا فردا اگر هم تغییر دین دادید ، به خاطر عدم موفقیت در تحصیل دوباره از آن دین دلزده نشوید و هوس تغییر دین دوباره به ذهن تان نزند.
4- مشاوره عمومی که بتوانید مشکلات روحی و روانی و خانوادگی و یا هر مشکل دیگری که ممکن است داشته باشید، ریشه یابی و حل کنید.
با توجه به این نکات چند مطلب را عرض می کنیم و جواب مفصل را به بعد از عمل کردن به نکات گذشته و تنظیم صحیح سوال خود، موکول می کنیم.
1- اسلام آمده است تا آدمی، انسان شود. مثل تمام ادیان گذشته که آمدند تا آدمی انسان شود ،ولی به دلیل وجود نیروهای نفسانی در وجود انسان ها و داشتن اهداف شیطانی، ادیان دچار تحریف شدند . اسلام آمد تا ادیان تحریف شده را تصحیح کند.
2- بیش ترین توصیه را بین ادیان( البته اگر بتوان اسم آن ها را دین گذاشت ) نسبت به علم و فراگیری آن و تعقل و اندیشه و تفکر، اسلام دارد . گواه براین مطلب قرآن و روایات فراوانی است که در آن ها بزرگان دین اسلام به این امر توصیه کرده اند. حال اگر مسلمان ها در برهه ای از زمان بی حال و تنبل بوده و به توصیه ها عمل نکرده اند، تقصیر از دین اسلام نیست.
3- اسلام تنها دین نجات بخش است که برای همه جوانب زندگی قانون دارد، برخلاف ادیان دیگر که در تمام زمینه ها نقص دارند و لیاقت قانون زندگی شدن را ندارند. البته این امر برای انسان هائی که دوست دارند آزاد باشند ( از هر چیز ، مثل اخلاق و حقیقت ) امری است ناخوشایند . برای اینکه به لذت های حیوانی خود برسند ،اسلام را مانعی بزرگ بر سر این اهداف می بینند .کینه آن را به دل می گیرند . البته این امر تازگی ندارد. تا انسان وجود داشته، با تمام پیامبران این گونه برخورد شده است. مثل کسی که می خواهد بدون توجه به دیگران و حقوق آن ها هر گونه که دلش می خواهد رفتار کند، ولی غافل از اینکه هیچ جامعه ای چنین افرادی را تحمل نمی کند.
4- مسیحیت اگر دین درستی بود، جامعه غرب از آن فرار نکرده و به دامن بی دینی و الحاد پناه نمی بردند.( مراجعه کنید به تاریخ علم در اروپا و تاریخ قرون وسطی، یعنی تاریخ تسلط مسیحیت بر اروپا )
5- ما بالاخره متوجه نشدیم از بیانات شما که آیا اسلام دین درستی است یا نه و آیا مسلمانی صحیح است یا نه و باید برویم و همگی مسیحی شویم ؟ اگر اسلام دین درستی است ،ناسزاهای اولیه بیانات تان به اسلام و تحقیر آن مقابل مسیحیت چیست؟ اگر دین صحیحی نیست، تعریف تان از اهل سنت و نماز سر وقت شان و تحصیلات درست شان و همسر یابی عالی شان و ... چیست ؟ مگر اهل سنت مسلمان نیستند؟
اگر هم مشکل شما شیعه است که در ایران زندگی می کنند، تعریف تان از کربلا چیست و دینی که در آن جا به آن عمل می شود؟ بعید می دانم مکه و مدینه و کربلا و بیت المقدس را دیده باشید.
یک احتمال دیگر هم دادیم که مشکل شما ایران و ایرانی باشد که همه ایرانی ها را مستحق سر بریدن دانسته اید. باور کنید با پراکنده گویی های تان ما متحیر شدیم !
این مختصر کافی است، فکر خودتان را جمع کنید. سوالاتی در خور پاسخ آماده کنید و بفرستید. ان شاءالله
پاسخ های مناسب دریافت خواهید کرد.