سلام
من چند روز پیش یک سوال کردم.در مورد این که مرتکب گناهی شدم البته توبه کردم و از عمل خود پشیمان هستم.خواهش میکنم که سریعا پاسخ من را بدهید.
من دختر 26 ساله ای هستم که در سال 85 ازدواج کردم و به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم بعد از چند ماه در دوران نامزدی از همسرم جدا شدم.من یک برادر رضاعی دارم که 36 ساله است و ایشون هم از همسرش جدا شده و چون مدت 15 سال برادرم را ندیده بودم وقتی چند ماه پیش در یک مهمانی دیدمش ارتباطم زیاد شد و ایجاد این ارتباط عاطفی باعث شد که بسیار وابسته بشیم در حدی که چند روز پیش در روزهای محرم مرتکب گناه بشیم (ناخواسته بعد از بغل کردن و بوسیدن یکدیگر به ملاعبه و معاشقه پرداختیم) البته عمل زنا رو انجام ندادیم. من شنیدم که زنا باعث میشه که خواهر و برادر رضاعی با زنا به هم حرام و نامحرم میشوند.میخواستم بدانم ملاعبه هم باعث میشود که حرام و نامحرم بشیم؟هر دوی ما الان از عمل قبیح خود پشیمان هستیم و توبه کردیم و برای اینکه دوباره دچار وسوسه شیطان نشویم ارتباط خود را قطع کردیم و فقط در مهمانی ها هم دیگرو میبینیم.
خواهش میکنم سریعا جواب من رو بدهید.

با سلام و تشکر به خاطر ارتباط تان با این مرکز.
خواهر و برادر رضاعی به هم محرم هستند(1) . معاشقه یا حتی زنا باعث نامحرم شدن ایشان نمی شود.
کسانی که با همدیگر محرم هستند، ولی زن و شوهر نیستند، مانند برادر و خواهر یا دایی و دختر خواهر و یا عمه و پسر برادر ، اگر با قصد لذت جنسی کنار هم بخوابند و از همدیگر لذت جنسی ببرند ، حرام و از گناهان بزرگ است . گناه این نوع رفتار با محارم شدید تر از گناه آن با نامحرم می باشد. اگر نزد حاکم شرع ثابت شود ،مجازات آن ها نیز شدید تر از کسانی است که با غیر محرم مرتکب چنین گناه می شوند . اگر زنا کنند ، مجازات شان اعدام است ، گرچه متاهل نباشند . توبه کنید که خداوند توبه پذیر است . هرگز دست به کاری نزنید که موجب آبرو ریزی دنیا و آخرت شود.
پی نوشت:
1.امام خمینی، توضيح المسائل،مسأله 2464.