اهانت وقیحانه گروهی انسان نمای متعصب نسبت به قرآن کریم و معتقدات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان ، که موجی از خشم و نفرت را در میان انسانهای آزاده و عموم متدینین به ادیان الاهی را برآشفت.
به همین مناسبت مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی نیز ضمن محکوم کردن این عمل نگین، بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَیْكَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا
در مهد مدنیت مدرن دستهای آلوده صهیونیسم جهانی با وقاحت تمام کتاب نور ورحمت و هدایت و انسانیت را به آتش کشیدند تا به همگان ثابت کنندکه هیچ نسبتی با خدا پرستی، مروت و انسانیت ندارند.
به بهانه سالگرد واقعه 11 سپتامبر که در آن بازیچههای دست آموز استکبارجهانی به نام پیروی از اسلام جان صدها انسان را گرفتند، این بار افراط گرایان بی منطق مسیحی در اقدامی دیوانهوار حرمت باورهای بیش از یک میلیارد مسلمان را شکستند تا جلوه دیگری از تروریسم جهانی را به نمایش بگذارند. روشن است که این جنایت نه تنها به ساحت نورانی قرآن کریم خدشهای وارد نمیسازد، که رسواگر سفاهت و کوته نظری گردانندگان آن است.
مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی ضمن تسلیت این اقدام وقیحانه به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید ،حوزه های علمیه و همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان؛ انزجار خود را نسبت به این رفتار نابخردانه اعلام کرده و اطمینان دارد که خفاشان تیره روز صهیونیست با دمیدن به سمت خورشید هدایت اسلام، هیچ طرفی نخواهند بست وتاثیری درانتشار این نور ازلی نخواهند داشت.
مرکزملی پاسخ گویی به سوالات دینی
پرسش: تعريف دقيق عمل زنا شرح با تشكر فراوان از شما به خاطر پاسخ گويي به سوال قبلي من. در كتاب مناظره زبان و اندامها از سيد حسن شيخ الاسلامي خواندم كه در باب زنا روايتي از امام صادق نقل كرده بود كه:براستي سخت ترين مردم از نظر عذاب در روز قيامت مردي است كه نطفه خود را در رحمي قرار دهد كه بر او حرام است. با توجه به اين روايت, ايا ملاك زنا بودن عمل, وارد كردن الت و ريختن مني در مهبل زن كه باعث بارداري زن شود نيست؟ يعني به نظر مي ايد كه با توجه به اين روايت, حتي اگر مردي با زن نامحرم دخول كند ولي مني خود را در مهبل زن نريزد و او را باردار نكند, اين عمل زنا نيست.ايا اين نظر درست است؟ سوال ديگري هم كه دارم اين است كه اگر دخول, با پوشش , مثل كاندوم, با زن نامحرم انجام شود, كه به تبع ان تماس مستقيم الت مرد و زن حاصل نشود و مني نيز در مهبل زن ريخته نشود, حكم زنا دارد؟ در ضمن من مقلد اقاي مكارم شيرازي هستم ولي مايل به دانستن نظر ساير اقايان در مورد اين پرسش نيز هستم. با تشكر فراوان از شما. پاسخ
پاسخ:
با سلام و تشکر به خاطر ارتباطتان با اين مرکز
زنا که اگر ثابت شود حد شرعي دارد و از گناهان کبيره است، اين است که مرد و زني به حرام و بدون ايجاد علاقه زوجيت و همسري، با هم آميزش کنند يعني آلت تناسلي مرد حداقل تا ختنه گاه يا بيشتر وارد اندام تناسلي زن(خواه مجراي ادرار يا مجراي غايط) شود . در اين صورت زنا تحقق يافته و حد واجب شده است خواه بيشتر فرو رود يا نه ، خواه با پوشش( مثل کاندوم ) باشد يا نه ، خواه انزال صورت پذيرد يا نه.
اما اگر زن و مردي با هم خلوت کنند و با هم بخوابند و برهنه باشند و در آغوش هم قرار گيرند و...، ولي آلت تناسلي مرد حداقل تا ختنه گاه وارد آلت تناسلي زن نشود، جرم و گناه عظيم مرتکب شده اند و بايد به کمتر از حد زنا تنبيه شوند ولي زنا صورت نگرفته است.