رصد مراکز تولید شبهه

در نشست تخصصی گروه قرآن و حدیث مطرح شد:
در این نشست دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم بر سه موضوع رسانه، رصد مراکز تولید شبهه و پرهیز از موازی کاری در این زمینه تاکید کرد.
تاکید حجت الاسلام میرکتولی بر پرهیز از موازی کاری فرهنگی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، نشست تخصصی گروه قرآن و حدیث صبح امروز پنجشنبه 19 مهر ماه 97 در سالن جلسات مرکز با موضوع «نیازهای تفسیری جامعه» و با حضور اساتید و کارشناسان این گروه برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام حکیمیان، مدیر گروه قرآن و حدیث مرکز، گزارشی از عملکرد مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی ارائه کرد و در ادامه استاد ابوالفضل بهرام پور نگاه های مختلف شبهه پراکنی را تبیین نمود و نگاه های سیاسی و تخریبی از جمله مهمترین آنها برشمرد.

حجت الاسلام میرکتولی در این نشست ضمن تشکر از فعالیت گسترده مرکز ملی پاسخگویی، گزارشی از فعالیت های مجمع عالی تفسیر را ارائه و در ادامه افزود:

«دشمن در سدد این است که اعتقادات را بزند و تولید ویروس شود تا معلولیت اعتقادی ایجاد کند و ابزار آنها رسانه و فیلم هایی است که علیه دین می سازند؛ لذا باید رسانه های تصویری و شنیداری را تقویت کنیم و همچنین از اساتید مجرب و فرهیخته برای کرسی های پاسخ دهی استفاده کنیم.»

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم همچنین بر رصد مراکز تولید شبهه و پرهیز از کارهای موازی تاکید کرد.

شایان ذکر است این نشست ها با حضور کارشناسان مرکز به منظور ارتقاء محتوایی و مهارتی پاسخگویان بطور مداوم برگزار می شود.