از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی صورت گرفت؛
حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم از تولید نرم افزار اندرویدی پرسش کرونا خبر داد.
پرسش کرونا

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» با اعلام این خبر افزود: با توجه به سوالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر برآن شدیم تا مهمترین پرسش و پاسخ ها را در قالب نرم افزاری اندرویدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی افزود: تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با همکاری سایر بخش های مرکز جدیدترین سوالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین 296 سوال مطرح شده به 80 سوال منتخب از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه پاسخگویی نموده که در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» منتشر شد.
حجت الاسلام مخدوم با اعلام این نکته که بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده گفت: منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دارابودن فایل صوتی برای هر یک از سوالات جهت بهره وری بیشتر از مطالب را از دیگر ویژگی های نرم افزار برشمرد و گفت: کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است استفاده نمایند و پاسخ خود را دریافت نمایند.
وی در پایان با تشکر از مجموعه کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و همکاران بخش های اینترنتی، ارزیابی و فنی که در نهایی سازی و ارائه به موقع این اثر نقش بسزایی داشته اند، از کاربران نیز خواست تا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارتقاء خدمات یاری کنند.

شایان ذکر است کاربران عزیز این نرم افزار را از سایت مرکز به نشانی www.pasokhgoo.ir دریافت نمایند.

لینک مستقیم دریافت نرم افزار:
http://pasokhgoo.ir/system/tdf/field/software/corona.apk?file=1&type=nod...
لینک دریافت از بازار:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.pasokhgoo.corona&ref=share