وزارت آموزش و پرورش

در جلسه ای با حضور مشاور وزیر آموزش و پروش با ریاست مرکز ملی مطرح شد:
مشاور وزیر آموزش و پرورش طی بازدیدی از مرکز ملی پاسخگویی، راه هایی برای تعامل بیشتر با مرکز را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، آقای علیرضا حاجیان زاده ضمن بازدیدی از مرکز ملی پاسخگویی، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی مرکز ملی، گسترش این برنامه ها را خواستار شد.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نشست ها و اجلاس های سالانه در آموزش و پرورش، حضور جدی تر و اثرگذار مرکز را در این نشست ها و اجلاس ها خواستار شد.

وی خواستار کنشگری بیشتر مرکز ملی در کانون های پروش فکری، مجلات رشد که با 30 عنوان با شمارگان 40 میلیون در سال منتشر می شود، دانشگاه فرهنگیان و سایر بخش های آموزش و پرورش شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در انتها به راه اندازی هسته مشترک بین این وزارت و مرکز ملی پاسخگویی تاکید کرد تا در زمینه پیشبرد اهداف فیمابین در حوزه پاسخ به سوالات و شبهه شناسی، هدایت فعالیت ها را به عهده بگیرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» ضمن استقبال از همکاری، به برخی اقدامات ویژه مرکز ملی در خصوص آموزش و پرورش اشاره کرد. راه اندازی سامانه «پاسخگویی من» و اپلیکشین بشری «پاسخگویی به فرهنگیان»، حضور میدانی در جمع دبیران دینی در استان های مختلف و آموزش جریان شناسی شبهات، مدل ها و تکنیک های پاسخگویی را از مهمترین اقدامات در زمینه همکاری با نهاد آموزش و پرورش برشمرد.