مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور فعال دارد

مسؤول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی گفت: این مرکز با حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال به معرفی سایت ها و نرم افزارهای و مسیرهای ارتباطی با مخاطبان خود در فضای مجازی می پردازد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محسن جنتی منش درباره حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که در مصلی تهران برگزار شد، اظهار داشت: محصولاتی که این مرکز در نمایشگاه رسانه های دیجیتال عرضه می کند، معرفی رسانه ها، سایت ها، نرم افزارها و فضاهایی جدیدی است که برای پاسخگویی در مرکز ملی برای کاربرانمان فراهم کرده ایم.
وی گفت: نرم افزارهایی که تولید شده و در سایت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی قرار دارد، به صورت لوح فشرده به مراجعه کنندگان این غرفه عرضه می شود.
مسؤول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تصریح کرد: فضاهای جدیدی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام، واتساپ و ... ایجاد کرده و در آنجا مشغول پاسخگویی هستیم، به کاربران و مراجعین معرفی می کنیم.
وی افزود: مسیرهایی که کاربران می توانند از آن طریق به کارشناسان ما در بخش اینترنت متصل شوند و سؤالات خود را بپرسند، با ارائه بروشورها، صفحه های نمایشگر و لوح های فشرده معرفی می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین جنتی منش اظهار داشت: نرم افزارهایی به عنوان بانک های پرسش و پاسخ با توجه به سؤالات پرتکراری که در این چند سال از سوی کاربران بوده، به شکل موضوعی دسته بندی شده در غالب نرم افزارهای مختلف آنها را ارائه می دهد که این نرم افزار هم در سایت های مرتبط مرکز و هم در نمایشگاه به مراجعین عرضه می شود.