با سلام
من دختری 24ساله ام که خود ارضایی داشتم.از 18سالگی که با شوهرم اشنا شدم و رابطه مان جدی شد چون شهرهای جدا از هم بودیم با پیامک تحریک و ارضا میشدیم.یه نوع خود ارضایی حساب میشود؟؟بهرحال 5 سال این رابطه ما بود و در این 5سال این خود ارضایی ادامه داشت بعد ها که به خواستگاری و ارتباط فیزیکی رسیدیم شوهرم راضی میشد من نه.مشکلم دقیقا همین هست از عوارض خود ارضایی هیچ کدام را ندارم اما بعد از عقد و ازدواج با دخول و سکس ارضا نمیشوم.البته هنوز هم محل کار همسرم خیلی دور است و ماهی یکبار همدیگر را میبینم.خیلی به سختی و زمانبر با سکس دهانی راضی میشوم ان هم انقدر برایم درد اور میشود که نمیخواهمش.حس میکنم فقط با تحریک کلیتوریس ان هم به وسیله خودم قدرت ارضا را دارم.در این مدت بارها اتفاق افتاده که همسرم راضی میشد و من تحریک میشدم ولی راضی نمیشدم و این درد بزرگی بر من اعمال میکرد.عصبی میشم پرخاشگر میشم.مثلا هفته اخری که باهم بودیم شاید 5بار رابطه داشتیم همسرم هر5بار شاید هر سری دوبار ارضا شد ولی من اصلا راضی نشدم.خیلی درد اورد هست برای همین وقتی شوهرم میرود و من تحریک شده باقی میمانم اقدام به تحریک و ارضا کلیتوریس میکنم.و این هم عذاب اور است حس بدی میدهد..لطفا کمکم کنید.دچار کیست تخمدان هم هستم.دلم هم بشدت میخواهد سکس داشته باشم بی میل نیستم همه کاری برای تحریک همسرم میکنم.رابطه ما از اول عاشقانه بوده و هنوز هم عاشقانه هست.البته 4ماه هست که ازدواج کردیم و رابطه کامل داشتیم.از بین رفتن بکارتم هم به مرور انجام شد چون خیلی درد داشتم همسرم خیلی مراعات کرد.همه جزییات رو سعی کردم توضیح دهم بلکه درمان مناسبی پیش رویم بگذارید.

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اولين احتمالي كه در مورد ارضا نشدن شما به ذهن مي آيد اين است كه شايد رابطه جنسي شما با همسرتان، به صورت كامل و صحيح انجام نمي شود، لذا احساس لذت جنسي نمي كنيد. توضيحش هم اين است كه در هنگام رابطه جنسي، مردها به راحتي به ارگاسم و اوج لذت جنسي مي رسند و مني از آنها خارج مي شود و لذت كامل جنسي مي برند، اما زنها براي رسيدن به اوج لذت جنسي احتياج به زمان بيشتري دارند، و لازم است كه مرد براي تحريك جنسي همسرش به تحريك نقاط حساس زن بپردازد تا او هم به لذت جنسي كامل برسد، حتي در خيلي مواقع، با وجود اينكه دخول هم صورت مي گيرد اما زن به اوج لذت جنسي نمي رسد، در اين مواقع زن بايد قبل از اينكه دخول صورت بگيرد مثلا توسط دستان همسرش به اوج لذت برسد، يعني مرد با تحريك دستگاه تناسلي زن و ناحيه كليتوريس آن، زن را به اوج لذت برسد. البته لازم نيست كه اين كار حتما توسط همسرتان انجام شود بلكه شما مي توانيد مديريت رابطه جنسي را ( حداقل مقداري از آن را) خودتان به دست بگيريد، به عبارت ديگر خودتان از طريق بدن همسرتان، خودتان را ارضا كنيد. نكته مهمي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه زن و شوهر مي توانند از تمام بدن يكديگر لذت ببرند و اشكال شرعي هم ندارد و حلال است، لذا زن مي تواند با ماليدن قسمتهاي حساس بدنش ( يعني ناحيه كليتوريس و همان قسمت شهواني دستگاه تناسلي اش) به بدن همسرش خودش را ارضا كند. براي اين كار زن مي تواند مثلا به حالت اسب سواري روي بدن همسرش سوار شود و قسمت حساس ناحيه تناسلي اش را به پا يا ساير اعضاي بدن همسرش بمالد، با اين كار، زن شديدا تحريك مي شود و به اوج لذت جنسي مي رسد. هم چنين بايد در مورد روابط جنسي خودتان، با همديگر صحبت داشته باشيد و آن چيزهايي كه براي شما لذت بخش است را به همسرتان بگوييد تا او بتواند شما را كاملا ارضا كند، واقعيتش اين است كه خيلي از مردها و زن ها، در مورد روابط جنسي، اطلاعات زيادي ندارند و به همان دانسته هاي عمومي كم اكتفا مي كنند. براي اينكه لذت جنسي كامل در روابط جنسي، براي طرفين ايجاد شود بايد نكات و اصولي را طرفين، مخصوصا مردها بلد باشند و رعايت كنند. كارهاي مقدماتي و اوليه اي مثل نوازش، صحبت هاي تحريك كننده، نوازش و مالش قسمت هاي حساس بدن، بايد بدون عجله و با حوصله و آرامش انجام شود تا طرفين، مخصوصا زنها به اندازه كافي تحريك و ارضا شوند، كه اينها را اگر شما و همسرتان بلد نيستيد بايد درصدد يادگيري و رعايت آنها باشيد. بعد از اينها بايد تير خلاص زده شود و آن حالت ارگاسم و اوج لذت براي هر دو طرف ايجاد شود، كه اين حالت شايد بدون دخول هم براي هر دو طرف ايجاد شود، و تا آن حالت ايجاد نشود تنش جنسي شخص، برطرف نخواهد شد، كه معمولا مردها خيلي راحت به اوج لذت مي رسند، ولي زنها شايد مشكلاتي داشته باشند. به هر حال شما بايد در رابطه جنسي به اوج لذت برسيد، و نبايد بي خيال اين مسئله بشويد و درباره آن كوتاهي و پنهان كاري كنيد، در اين باره هر كاري كه با همسرتان در موقع رابطه جنسي انجام بدهيد اشكال ندارد، و مي توانيد همان كاري را كه در بالا توضيح داده شد انجام دهيد، مهم اين است كه به ارگاسم برسيد.
از جهت دردناك بودن هم به پزشك مراجعه كنيد؛ زيرا گاهي اين مسئله به خاطر وجود عفونت در رحم ويا مجاري مي باشد.
اگر همه كارهاي لازم را همسرتان انجام داد و كاري كه گفته شد را هم انجام داديد و باز هم به اوج لذت جنسي نرسيديد باز هم با ما مكاتبه كنيد، ولي احتمالا با همين چيزها مشكلتان حل مي شود.
براي كسب اطلاعات بيشتر، مي توانيد به كتاب هاي زير مراجعه فرماييد:
الف. مشاوره جنسي و زناشويي، نوشته علي اسلامي نسب، از انتشارات نسل نوانديش؛
ب. درمان هاي جنسي، نوشته علي اسلامي نسب، از انتشارات نسل نوانديش.
موفق باشید.