سلام من دختر خاله ای دارم که شوهر دارد و در زمان مجردیش با هم ارتباط نامشروع داشتیم و حالا که از ازدواجش 2 سال میگذره دوباره به من پیشنهاد ارتباط داده خواهشمندم منو راهنمایی کنید

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اين رفتار دختر خاله شما خيانت به همسر است و درصورت آشكار شدن آن پيامدهاي خطرناكي براي هر دوي شما دارد وبدون ترديد به زندگي شما نيز لطمه خواهد زد. چنين روابطي با توجه به حس ناموس پرستي و غيرت مرد احتمال دارد به جرم هاي بزرگي بينجامد. جنايت هاي وحشتناك با منشأ ارتباط هاي اين چنيني فراوان است. دليل مجازات سخت اين رفتار در اسلام هم همين است. رسول خدا (ص) فرمود: خداوند از زن شوهرداري كه از روي گناه به نامحرم بنگرد، خشمگين مي شود و اعمالش را از بين مي برد و اگر با او رابطه نامشروع داشته باشد، بر خداست كه او را در قبر، عذاب كند و به آتش بسوزاند (حرعاملي، وسائل الشيعه، ج20، ص232).
در فقه اسلامي براي ارتباط زن شوهر دار با نامحرم به ويژه اگر به مرحله گناه برسد، مجازات هاي سنگيني در نظر گرفته شده است. همچنين براي مردان.
براي از بين بردن اين مشكل، به نكات ذيل توجه كنيد:
1. به خاطر رابطه گناه آلود قبلي كه با او داشته ايد به درگاه خداوند توبه واقعي كنيد كه خداوند توبه كنندگان را دوست دارد. همچنين از راه نصيحت و موعظه و اگر نشد از راه تهديد و ارعاب تنها و تنها يكبار و در يك پيغام اجمالي از او بخواهيد از اين پيشنهاد شيطاني خود توبه كند و به زندگي با همسرش قانع باشد.
2. شماره تلفن همراهتان را عوض كنيد؛ چون ممكن است تلفن ها يا پيامك هاي او، شما را وسوسه كند و پاسخ دهيد.
3. بايد زمينه ديدار و گفت و گو از بين برود. حتي اگر مجبوريد در محيط كار يا محله او را ببينيد، در صورت امكان و حداقل به صورت مقطعي، محيط كار يا زندگي خود را تغيير دهيد و اگر نمي توانيد، مدتي به مسافرت برويد.
4. آثار و هداياي او (حتي كتاب) را از معرض ديد خود دور كنيد؛ زيرا ديدن آن ها وسوسه ارتباط مجدد يا حداقل رنج خاطره هاي گذشته را در پي خواهد داشت.
5. بكوشيد با برنامه هاي متنوع، ديدار دوستان و تفريح هاي سالم، وقتتان را پر كنيد تا كمتر به ياد فرد مورد نظر بيفتيد. تنهايي بسيار زيان آور است؛ پس در تلاش باشيد وقت بيشتري را كنار خانواده بگذرانيد.
6. با يادآوري و فكر او مقابله كنيد. اگر بتوانيد پنج هفته اجازه ندهيد وارد ذهنتان شود، به پيروزي مي رسيد. استفاده از ذكر لااله الا الله؛ شمارش معكوس در ذهن از صد به پايين؛ جمع يا تفريق دو عدد در ذهن؛ شمارش حروف يك جمله از كتاب هنگام مطالعه؛ در مقابله با فكر او بسيار موثر است.
7. از خداوند بزرگ و حضرات معصومين (ع) مدد بجوييد
8. نذرهاي معنوي مانند چهار ده هزار صلوات هديه به پيشگاه مولا امام زمان (عج) بسيار موثر است.
موفق باشید.