با عرض سلام وخسته نباشيد دختري 21ساله هستم كه در خانواده اي بسيار مذهبي بزرگ شده ام از سن 18سالگي دچار عدم كنترل شهوت شده ام به طوري كه با پسرهاي زيادي طرح دوستي ريختم و چند مورد رابطه نامشروع برقرار كردم اما الان خسته شدم واز پس ميل جنسي خود بر نمي ايم لطفا مرا راهنمايي كنيد.با تشكر فراوان

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
خودتان هم خوب مي دانيد كه كارهايي كه در گذشته انجام داده ايد كاملا اشتباه بوده است، و حالتي هم كه الان برايتان پيش آمده است از عوارض طبيعي اين كارهاست.
اصل اينكه در اين سن، غريزه جنسي به شما فشار وارد مي كند طبيعي است و در مورد همه همين طور است و كاري هم نمي شود كرد، يعني نمي توان آن را به كلي از بين برد، بلكه بايد آن را مديريت كرد. بهترين كاري كه براي مديريت غريزه جنسي مي توان انجام داد ازدواج است، نمي دانم كه تا الان شما موقعيت ازدواج داشته ايد يا نه، اما اگر كسي از شما خواستگاري كرد بيخودي آن را رد نكنيد.
بايد چيزهايي كه موجب تحريك غريزه جنسي مي شود را ترك كنيد، ارتباط با جنس مخالف، خودش به تنهايي تحريك زيادي را به دنبال دارد، و موجب مشكلات زيادي مي شود. بايد خودتان را از اين فضاها دور نگه داريد. واقعيت اين است كه مقاومت در مقابل غريزه جنسي، به ميزان زيادي به خواست و اراده خود شخص هم بستگي دارد، بايد بخواهيد و اراده كنيد و زمينه تحريك خودتان را فراهم نكنيد، نمي شود كه با پسرهاي متعدد رابطه داشته باشيد و در عين حال هيچ مشكلي هم پيدا نكنيد. بايد اين رابطه ها را قطع كنيد. هم چنين اگر به فيلم ها و عكس هاي تحريك كننده نگاه مي كنيد بايد آنها را هم ترك كنيد، اين تصاوير، علاوه بر اينكه در همان لحظه موجب تحريك جنسي مي شوند در ذهن هم ثبت و ضبط مي شوند و در مواقع مختلف هم به ذهن مي آيند و موجب تحريك مي شوند.
احتمالا شما اضطراب هم داريد، اضطراب در شدت غريزه جنسي نقش دارد، براي درمان اضطراب، بايد از تكنيك هايي مثل ريلكسيشن استفاده كنيد كه با يك جستجوي ساده مي توانيد در اينترنت، آن را پيدا كنيد، و اگر اضطراب، شديدتر باشد بايد به يك روان پزشك خانم مراجعه كنيد و دارو هم مصرف كنيد.
سرگرمي ها و كارهاي مختلف براي خودتان ايجاد كنيد، به هر حال بيكار بودن و وقت اضافه زياد داشتن، فكر انسان را به جاهاي مختلف مي برد.
نمي دانم كه ميزان تقيدتان به مسائل مذهبي چقدر است، اما اين را بدانيد كه شركت در مراسم هاي مذهبي، و داشتن اعتقادات مذهبي قوي، تاثير زيادي در مقابله با غريزه جنسي است.
در مجموع براي مقابله با غريزه جنسي بايد سبك زندگي ديگري را كه متفاوت با گذشته است انتخاب و اجرا كنيد، نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه با انجام همان كارهاي گذشته، دستاورد جديدي در مقابله با ميل جنسي داشته باشيد، و اين كار هم شدني است، خيلي از دخترهاي هم سن و سال شما ( و يا حتي با سن بالاتر) هستند كه با از بين بردن زمينه تحريكات جنسي، مشكلات كمتري در اين زمينه دارند.
موفق باشید.