باسلام خدمت شما
من يك پسر 22ساله(مجرد) و مقلد آيت الله خامنه اي و دانشجوي مهندسي الكترونيك هستم.حقيقتا من اصلا از نگاه به زنان عريان و عكس ها و فيلم هاي مبتذل خوشم نمي آيد اما هر چند وقت يكبار مقلوب شيطان شده و به تصوير و فيلم مبتذل زنان نگاه مي كنم كه هر دفعه هم از اين كارم پشيمان مي شوم.لطفا يك ذكري،كاري و چيزي به من بگوييد تا ان شاالله با انجام آن در آن لحظات سخت مقابله ي با شيطان رجيم سربلند بشوم و اين بار من او را مقلوب كنم.
خيلي هم دوست دارم ازدواج كنم ولي واقعا هيچ پول و درآمدي براي اين كار ندارم.
باتشكر

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
از اين كه به ما اعتماد كرديد و مشكل خود را صادقانه با ما در بيان گذاشتيد خرسنديم. صداقت در گفتار حاكى از ضمير و فطرت پاك شماست. اميدواريم در اين برهه حساس زندگى بتوانيد ايمان خود را حفظ كنيد. در اين جا لازم مى دانيم، به عنوان دوستي امين و دلسوز نكاتى را خدمت شما عزيز گرامى عرض كنيم:
1. ديدن تصاوير و فيلم هاي مستهجن و شهواني، گناه بوده و كسي كه مرتكب آن شده، بايد با ابراز پشيماني و ندامت به درگاه الهي، توبه نمايد. هر چند بارها توبه خود را بشكند.
ارائه هر راهكاري براي رهايي از ديدن تصاوير و فيلم هاي مستهجن و زشت، متوقف بر خواست و اراده قطعي شما است. بهترين اذكار و قوي ترين راهكارها، بدون خواست واقعي روي كاغذ باقي مي‌ماند. مهم ترين كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه اراده و اعتماد به نفس خودت را تقويت نماييد تا در مقابل طوفان وسوسه هاي شيطاني تاب بياوريد. بدون اراده، با ذكر گفتن مشكلي حل نمي شود.
عواملي در تقويت اراده مؤثر است، مانند: تمركز بخشيدن به فعاليت هاي گوناگون، توجه به عبادات به ويژه نماز كه تمرين تمركز فكر است، پايان رسانيدن كارهاي نيمه تمام، تلقين مثبت و... .
2. راهكارهاي اصلي در پيشگيري و درمان مشكل، طبق فرموده قرآن، دو چيز است:
اول ازدواج:
مي‌پذيريم كه امروز شرايط ازدواج به دلايل متعدد و از جمله مسائل اقتصادي سخت شده، ‌اما آيا نبايد به خاطر نتايج بسيار ارزشمند آن (كه اكمال دين و تقويت ايمان و نجات و رهايي از عذاب دوزخ و گناه و...بخشي از آن است) سختي‌ها را به جان خريد، يا از بسياري خواسته‌ها كه حتي شايد اهميت دارد صرف نظر نمود؟ مگر نه اين است كه براي رسيدن به هدف ارزشمند، سختي‌هاي آن را بايد به جان خريده مطلوب هر چه ارزشمندتر باشد، سختي‌هاي بيش تري را بايد تحمل نمود.
علاوه بر آن كه اين مشكلي نيست كه قابل حل نباشد. زيرا مي توان با كاهش سطح توقعات و انتظارات، پرهيز از تشريفات غير ضروري، كنار گذاشتن بعضي رسوم فرهنگي و اجتماعي منفي، به تأخير انداختن مراسم عروسي در دوران نامزدي و عقد و بعضي تدابير ديگر مي‏توان از مشكلات مادي و اقتصادي كه فرا روي بسياري از جوانان مي‏باشد، نجات يافت. ازدواج بدون تشريفات، راهكاري است كه در قرآن نيز به آن اشاره شده است. (2)
با لحاظ اين مطلب، پيشنهاد ما، در صورت امكان، نامزد شرعي گرفتن در شرائط كنوني و به تاخير انداختن مراسم رسمي ازدواج تا فرصت مناسب است. با توافق خانواده دختر مورد نظر، صيغه شرعي اجرا شود تا با هم محرم شوند، ولي مراسم مدتي بعد انجام گيرد. در اين مدت مي توانند با هم ملاقات و رفت و آمد داشته باشند. از اين طريق تا حدي به آرامش و نيازهاي خود مي رسد. هزينه اقتصادي هم لازم ندارد. البته بايد فردي را انتخاب نمايد كه او و خانواده اش با شرايط اين فرد توافق داشته باشند.
در صورتي كه ازدواج ممكن نيست بايد از راهكار دوم يعني تقواي دروني و عملي كمك بگيريد. بزرگان گفته‏اند: «نفس را مشغول بدار؛ و گرنه او تو را به خود مشغول خواهد ساخت». اين تنها راهي هستند كه غريزه جنسي خود را به طور موقت كنترل كنيد. براي رسيدن به اين مقصود توصيه مي كنيم :
1ـ عزمتان را براي ترك ديدن تصاوير و فيلم هاي مستهجن و زشت حداقل ده برابر كنيد. با عزم‌هاي شكننده‌ حتماً نخواهيد توانست از پس حل اين معضل برآييد.
2ـ در امر پاك سازي محيط جدي باشيد. مردانه محيط پيراموني خود را از هر نوع وسيله محرك و شهوت‌زا عاري كنيد. به عنوان مثال CDهاي فيلم و عكس‌هاي مهيج و... را معدوم سازيد. تا مدتي به سراغ اينترنت نرويد.
3ـ اگر گوشي همراه شما قابليت ارسال و پخش كليپ‌هاي مستهجن را دارد، براي مدت حداقل 3 ماه گوشي خود را با گوشي ساده و كم امكانات تعويض كنيد.
4ـ ورزش‌هاي سنگين كه عرق شما را درمي‌آورد، انجام دهيد.
پي نوشت :
1. نور (24) آيه 32.
موفق باشید.