سلام امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامتی کامل به سر ببرید
.طاعات و عباداتتون قبول باشه

راستش من یه مشکل بزرگی دارم که می خواستم ازتون خواهش کنم کمکم کنید بتونم حلش کنم فقط همین ابتدا ازتون عذرخواهی میکنم بابت اینکه دارم بی پرده مشکلم و خدمتتون عرض می کنم.

پسری 20 ساله هستم و مثل همه ی جوونای هم سن و سال خودم سرشار از میل جنسی.
اما بر خلاف همه ی جوونای دیگه به یه چیزهایی که برای همه مردم مشمئزکننده است علاقه ی شدیدی دارم و متاسفانه نه می دونم که دلیل این علاقه چیه و نه می دونم منشاءش کجاست و نه می دونم که چجوری باید حلش کنم!

واقعا این علاقه داره من و دیوونه می کنه!
هیچ کس هم ازش خبر نداره.
پیش مشاور هم نمی تونم برم و اصلا اصلا نمیتونم این مسئله رو رودررو با کسی در میون بذارم.

راستش (با عرض پوزش)
من علاقه بسیار شدیدی به پای خانم ها دارم دوست دارم ببوسمشون ، بلیسمشون ، دوست دارم پاشون و رو صورتم بذارن و...
حتی جوراب و کفش اونها رو هم بی نهایت دوست دارم و دوست دارم داشته باشمشون،بوشون کنم و ...
یعنی تقریبا دوست دارم برده یه خانم باشم و اون سرور من.

واقعا من و ببخشید که اینقدر بی پرده دارم حرف می زنم به خدا فقط به خاطر اینه که امیدوارم شما بتونید کمکم کنید..

با اجازتون ادامه میدم :
تا اونجایی که یادم میاد من این حس رو از همون دوران کودکی داشتم ولی الان که به این سن رسیدم و میل جنسیم به حد انفجار رسیده واقعا دارم اذیت میشم و اصلا به خاطر اینکه این حس رو دارم همیشه پیش خودم شرمنده ام و احساس حقارت می کنم و از دیگران خجالت می کشم،بیرون از خونه هم زیاد نمیرم که نکنه یه وقت (با این و ضع حجاب) نگاه و توجه من بهشون بیفته،یعنی کافیه که یه جایی نگاه من بیفته به پاهاشون دیگه میل جنسیم فوران می کنه.آستانه تحریکم هم بسیار پایینه و حتی با کوچکترین حرکت یک زن محجبه هم تحریک میشوم.خیلی می ترسم یه موقعی بند و آب بدم و ...

البته خوشبختانه تا به حال این حس باعث نشده که من کنترل خودم رو از دست بدم و به پای خانمی بیفتم و این کارها رو انجام بدم.(اما بارها پیش اومده که جوراب و کفش کسی رو مخفیانه بردارم و این کارها رو روش بکنم)

متاسفانه من از کودکی (بدون اینکه بدونم!) استمنا می کردم (با جوراب و کفش و عکسهای معمولی و با حجاب خانمها و نه شهوانی!)و جالبه به خاطر بی اطلاعیم (اصلا از قوه ی جنسی هیچی نمیدونستم) فکر می کردم این احساس خوشایند که هنگام انجام این عمل قبیح به وجود میاد ناشی از دستگاه ادراری باشه و من یه چیز جدیدی رو کشف کردم و...(به خدا راست میگم)

گاهی جلوی تلویزون مینشستم و منتظر بودم تا یه خانمی رو نشون بده و فقط به پاها و کفشش نگاه کنم...

اما سال سوم راهنمایی بودم که متوجه شدم این کاری که دارم میکنم مربوط به قوه ی جنسی و استمناست و خدا رو شکر همونجا بود که یک دفعه و به طور کامل توبه کردم و این کار رو ترک کردم...
شخصیت من کاملا مذهبیه و اصلا کسی نیستم که چنین کارهایی انجام بدم.

الان چیزی که من و خیلی اذیت میکنه فکر کردن در همین رابطه است در واقع الان من این کارها رو در ذهنم انجام میدم...

تنهایی و بیکاری من هم که باعث میشه راحت به این مسائل فکر کنم.حدود یکساله که افسردگی گرفتم و حوصله انجام هیچ کاری رو ندارم و سرم به هیچی گرم نمیشه و روح و روانم به هم ریخته، شاید تنها چیزی که هنوز برام لذت داشته باشه مسائل جنسی باشه.

علاوه بر این تنهاییم در خانواده(برادر و خواهرم ازدواج کردن) و هم چنین بازنشستگی و خونه ماندن پدرم و اینکه دوستام هر کدومشون سرشون گرمه و نمیتونم باهشون جایی برم این حالتام رو تشدید می کنه

گاهی با خودم فکر می کنم که برم با یه دختری دوست بشم و یا اینکه به دختر داییام نزدیکتر شم اما واقعا می بینم اصلا این کار تو خونم نیست و اگر زمانی چنین کاری رو بکنم در خودم میشکنم و خرد میشم.به قدری مسئله صمیمی شدن با دخترها با اعتقادات و بینشم فاصله داره که اصلا فکر کردن به اون و طرح کردنش واقعا مسخره است و از این بابت خدا رو شاکرم...

تصمیم جدی گرفتم برای رفع این حالات روحی ازدواج کنم (با خیلی ها هم مشورت کردم درباره ازدواج) و این مسئله (ازدواج) رو با خونواده مطرح کردم و اونها هم به دنبال مورد خوبی برای ازدواج هستند.

اما یه سوال مهم برام وجود داره که بعد از ازدواج این حس علاقه من به پای خانم ها ادامه پیدا می کنه و برام مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟؟؟

برای کم کردن میل جنسی هم که میگن روزه گرفتن خیلی موثره متاسفانه من بدنم ضعیفه و همین جوریش زود به زود مریض میشم و نمیتونم روزه بگیرم(البته تو ماه رمضان همه روزه هام رو گرفتم و تاثیری روی میل جنسیم نذاشته)

ببخشید که وقتتون و گرفتم
بی نهایت منتظر جوابتون هستم(تو رو خدا کمکم کنید)
ممنون
التماس دعا

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اينكه توانسته ايد خود ارضايي را ترك كنيد خيلي خوب است و نشان دهنده روحيه مذهبي و اراده قوي شماست.
اين مشكلي كه شما داريد با عنوان يادگار خواهي شناخته مي شود كه يك مشكل جنسي است. در يادگار خواهي كانون ميل جنسي معطوف به اشيايي نظير كفش، دستكش، جوراب شلواري و جوراب است كه ا رتباط نزديكي با بدن آدمي دارد. معمولا اين اختلال در دوره نوجواني شروع مي شود، و منحصر به مردهاست.
در مورد اين مشكلتان حتما لازم است كه قبل از ازدواج، به يك روان شناس مراجعه كنيد تا به درمان اين مشكلتان اقدام كند، احتمال دارد كه اين مشكل، بعد از ازدواج هم ادامه داشته باشد، و احتمال هم دارد كه با ارضاي غريزه جنسي، اين مشكلتان حل شود. به هر حال بايد به يك درمانگر مسائل جنسي رجوع كنيد تا او با گرفتن اطلاعات دقيق از شما، نظر دقيقي بدهد. در مراكز استان‌ها به ويژه تهران كلينيك‌هاي متعددي براي درمان اختلالات و كژ‌كاري‌هاي جنسي وجود دارد. در اين كلينيك‌هاي تخصصي به صورت گروه درماني يا درمان انفرادي به بازساي و اصلاح شناخت‌هاي آسيب‌زاي جنسي فرد مي‌پردازند. در كنار شناخت درماني، رفتار درماني يا دارو درماني نيز به عنوان درمان مكمل به مبتلايان به اين اختلال ارائه مي‌شود.
اين افراد كساني هستند كه تخصصشان، درمان اختلالاتي است كه جنبه جنسي دارند. اين افراد مطب دارند، اما در كشور ما كمتر وجود دارند. هم چنين به دليل نگاه منفي اجتماعي به اين مسائل، كمتر شناخته شده و كمتر تبليغ مي شوند. ما تعدادي از اين افراد را در تهران مي شناسيم و به شما معرفي مي كنيم:
دكتر بهنام اوحدي ( در بخش اطفال بيمارستان روزبه: تهران - خيابان كارگر جنوبي - پايين تر از چهارراه لشكر)
دكتر فريدون مهرابي (88786545 ـ 021)
دكتر سعيد روشن (بيمارستان مصطفى خميني تهران)
دكتر محمدعلي بشارت ( تهران بزرگراه دكتر چمران خ جلال آل احمد روبروي كوي نصر خ نسيم دانشكده روان شناسي و علوم تربيتي تلفن 88281515)
خانم دكتر راحله اماني (استاد دانشگاه شهيد بهشتي) و...
مي توانيد شماره هاي اين متخصصان را از 118 تهران بگيريد، يا با مراكز مذكور تماس بگيريد و سراغ آن ها را بگيريد. هم چنين مي توانيد پيش يك روان شناس يا روان پزشك برويد و آدرس اين چنين افرادي را از آنها بگيريد. حتي اگر نتوانستيد كه با اين افراد ارتباط برقرار كنيد حتما پيش يك روان شناس برويد و در مورد ازدواجتان هم با او مشورت كنيد.

موفق و موید باشید